אתמול התכוננו לנסוע לטיילת באשדוד
הייתי כבר מוכנה,וגם אחותי(בת 4 וחצי)
היא הלכה לארון נעלים,והוא יחסית גבוה מממנה בהרבה,גם ממני
עליו יש מעמד לנר מקרמיקה
היא הלכה לקחת את הנעלים ברגע שפתחה את הארון
הוא נפל עלייה.. 😢 😢 😢
והמעמד לנר נפל לה על הראש..:| :\ :\:\:\
שמעתי "בוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם"
וצרחות שלה
חשבתי זהו.. 😢 😢 😢
אבל מזל שיש אלוהים!..
הוא פשוט הציל אותה בנס!
בבוקר הלכתי איתה לרופא
אין לה זעזוע
אין לה שטף דם
ואין לה שבר
רק סימן אדום
וזהו
אוףף
הבנתי כמה אני אוהבת אותה למרות שהיא מרביצה לי,צועקת עליי,מקללת אותי,מעצבנת אותי
וכן כן ילדה בת 4 וחצי
אני פשוט אוהבת אותה,היא הכול בשבילי,פשוט הכול!
שבוע שעבר,קרה אותו מקרה בארץ, ילד נפל עליו ארון והוא מ ת בסוף..:|
כמה עצובבבבבבב 😢
מאמוש תנסי להירגע כי הכי חשוב זה שיודעים שזאת רק מכה קלה שתעבור,
תנסי לפנק אותה קצת
ותזכרי את הרגשה הזאת כשהיא תעצבן אותך ותשגע אותך.
אוהבת 3>
אוייי
יש לי צמרמורתת
שתרגיש טוב!!
QUOTE (shelyso @ 22/07/2007) מאמוש תנסי להירגע כי הכי חשוב זה שיודעים שזאת רק מכה קלה שתעבור,
תנסי לפנק אותה קצת
ותזכרי את הרגשה הזאת כשהיא תעצבן אותך ותשגע אותך.
אוהבת 3>
כן אחרי הרופא אני קצת נרגעתי..:| ברוך השם!
ואת צודקת
אני אפנק אותה,כבר פיינקתי בארוחה חח.. וגלידה 😛
אוהבת 3>
טניו'ש?..
תודה מתוקה!..
אוהבת אותך
אוי מאמי תזהרו עם הדברים האלה
זה מסוכן
תודה לאל לא קרה כלום (:
אוהבת 3>
QUOTE (shelyso @ 22/07/2007) מאמוש תנסי להירגע כי הכי חשוב זה שיודעים שזאת רק מכה קלה שתעבור,
תנסי לפנק אותה קצת
ותזכרי את הרגשה הזאת כשהיא תעצבן אותך ותשגע אותך.
אוהבת 3>
מצטרפת לשלו'ש ומזל שלא קרה כלום
אוהבת אותך מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
קרן יפתי.?!
כן באמת מסוכן..:| תודה לאל שהכול בסדר!
אוהבת אותך
מורני?
כן,מ זל,הכול מלמעלה!
ואני מפנקת אותה 😛
אוהבת 3>
וואי איזה צמרמורת!!1
מזל שהכל בסדר ((=
אשכרה הכל מלמעלה
אוווהבת המוך המון יפה שלי!!
😛
חיבוקי גדול גדול!!!
מיכלו'ש
😁
QUOTE (--בובית--10 @ 22/07/2007) וואי איזה צמרמורת!!1
מזל שהכל בסדר ((=
אשכרה הכל מלמעלה
אוווהבת המוך המון יפה שלי!!
😛
חיבוקי גדול גדול!!!
מיכלו'ש
😁
אוהבת אותך מיכלייייייי 😁
מואההה 3>
QUOTE (shelyso @ 22/07/2007) מאמוש תנסי להירגע כי הכי חשוב זה שיודעים שזאת רק מכה קלה שתעבור,
תנסי לפנק אותה קצת
ותזכרי את הרגשה הזאת כשהיא תעצבן אותך ותשגע אותך.
אוהבת 3>
עם שלוש ...
ובאמת מזל שלא קרה כלום הכל בידי שמיים.
אוהבת אותך מאמוש שלי
QUOTE (NoFOosH @ 22/07/2007) QUOTE (shelyso @ 22/07/2007) מאמוש תנסי להירגע כי הכי חשוב זה שיודעים שזאת רק מכה קלה שתעבור,
תנסי לפנק אותה קצת
ותזכרי את הרגשה הזאת כשהיא תעצבן אותך ותשגע אותך.
אוהבת 3>
עם שלוש ...
ובאמת מזל שלא קרה כלום הכל בידי שמיים.
אוהבת אותך מאמוש שלי
כן מזל
אוהבת אותך נופרי
התגעגעתי! 😁
לבת דודה שלי קרה כזה דבר נשארה לה צלקת מעל השפה.
מזל שלא קרה לה כלום
זה כלכך מפחיידדד
מזללל שזה רק סימן אדוםםם
שמרי עלייה יפה שלייי
ואל תדאגיי העיקר שהיא בסדר!!!
ואיזה מפחידד
איזה מזל שלא קרה לה כלוםם...
וואי שתיזהר פעם הבאה..