איזה מפחידדדד..
אני שמחה שלא קרה כלוםם!!
מזל שיצאה בנסס
שתרגיש טוב ..
תתני לה נשיקה ממניי..
אוהבת אותךךךךךךךך
קורלי: צודקת מאמי
3>
ברי?נתתי לה נשיקה ממך! 😛
אוהבת אותך נסיכה שלי!..מוואה 3>
אני שמחה שהיא יצאה מזה בנס חיימשלי
אוהבת'ךךך
מוווואה
יאו ה' ישמור ..
איזהה מזל ..
שתרגיש טוב יפה שלי..
הודיה
כן מזל משמיים!..תודה לאל!
אוהבת אותך בובי
חופיתי
תודה מאמי,
אותך אותך יפה שלי
וואי מפחיד..
ברוך ה'!!!
איזה נס😊 אני שמחה שהכל בסדר..😊ברוך ה'..
חחחח חמודה😊
איזה מזל באמת, אני שמחה שהכל יצא בסדר. 😊