הלכתי היום לזימון לבית חולים...כמו בניתוח הקודם..חשבתי יורידו לי תגבס...
בסוף הוא עשה רק פתח קטן בגבס במקום של הניתוח הוציא לי תתחבושות ותתפרים..כאבים של החיים..!!!
ושם לי עוד גבס כדי לכסות את המקום שהוציא...ועכשיו אני עד יום ראשון עם הגבס ויורידו לי גם תמסמרים שזה בכלל כואב יותר מהתפרים פי 2..
ועוד יום שבת יש לי יום הולדת..אני אהיה עם גבסס..לא רוצהההה:'( אוףףףףף
בסוף שסיים הכל נזכרתי שיש לי יום שבת יומולדת ואני אהיה עם הגבס התחלתי לבכות ואפחד לא הבין למה..אוףףףףף..!!!
ועוד כואב לי עדיין רצחחח...למה נכנסתי לזההה בעעע:'(
ואי מאמי,
תרגישי טוב יפה שלי!
העיקר שהרגל תחלים!
אל תבכי!
זה באמת לא נחמד שביומולדת תיהי עם גבס
אבל בסופו של דבר יורידו לך אותו
והרגל תחלים זה העיקר!
תיהי חזקה מאמי שלי
אל תתני לשומדבר להרוס לך ת'ימולדת!..
ולגבי הורדת מסמרים.
יש מצב יעשו לך הרדמה ברגל?
כדי שלא תרגישי!?
תנסי לברר,כדי שהכאב יהיה פחות!
אוהבת אותך
אייי
תרגישי טוב!!
למה עשית ניתוח?
אוהבת המוןן
תודה חמודות..
הוא לא רוצה לעשות לי הרדמה כי זה מסוכן..וגם אם כן..אני מפחדת כי יצטרך להזריק לי במקום של הניתוח וזה נשמע לי מאוד כואב..!
ועשיתי ניתוח כי היה לי עצם בולטת ליד הבוהן..תורשתי..
אה ואי אם זה מסוכן לעשות הרדמה,
אז עדיף שלא תסתכני
ואין ברירה אל לשרוד ת'כאב
אל תדאגי
תחשבי על אחרי
מה יהיה אחרי שיורידו לך ת'גבס
תעשי בלאגנים,שטויות,ים,בריכה, תעשי כייף!
יהיה טוב מתוקה
החלמה מהירה!
אוהבת אותך
מאמי כמה שזה מבאס גבס זה גבס ואין
ברירה קודם כל הבריאות שלך
חברים יבואו אלייך ותהיי עם המשפחה
יומולדת זאת שמחה אל תכניסי את עצמך לבאסה
תחשבי אח"כ איזו יפה תהיה הרגל שלך
אוהבת המון מאמי והחלמה מהירה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כל הבנות פה צודוקת מילה במילה!!!
אל תהיי מבואסת בגלל זה מתווקה!
זה יעבור לך , ואחרי זה תרגישי מצוווין
קצת יכאב קצת יציק
אבל את גיבורה ואת תעברי את זה
כמו ג ד ו ל ה !!!!!
ואז היו לך רגליים מההמממות!
ותלכי לעשות תצוגות אופנה לנעליים 😁
-----אני בזמן האחרון למדתי להוציא מכל
דבר רע גם את הטוב שלו!!-----
תחפשי את הטוב ואני מבטיחה לך שתמצאי!
אוווהבת אותך המון!!!
מואההה
חיבוקי ענקי ענקי ענקי!!
מיכלו'ש
3>
וואי תודה מתוקות..!
נרגעתי קצת..אני כ"כ רוצה שהוא יבוא אליייי:'( אבל הוא עבד עד הבוקר אוףףףף
אני שמחה שקצת נרגעת!
ומי את רוצה שיבוא אלייך?
אולי אחרי שהוא יסיים לעבוד
הכל לטוב!!
חיווווווווווווך 😁 !!!
אווהבת המון
מיכלו'ש
3>
זה שאני עכשיו בקשר איתו..😢
אוי זה מבאס מאמי
אבל לא נורא יש הרבה דברים יותר גרועים מזה
יפה שלי בריאת קודמת לכול!!!
וסך הכולללל תעשי יום הולדת מורחב חח כל השבועעעע
ואז נראה לי תתעייפי מהיום הולדת שלך חחח 😉
QUOTE (נאפי @ 22/07/2007) מאמי כמה שזה מבאס גבס זה גבס ואין
ברירה קודם כל הבריאות שלך
חברים יבואו אלייך ותהיי עם המשפחה
יומולדת זאת שמחה אל תכניסי את עצמך לבאסה
תחשבי אח"כ איזו יפה תהיה הרגל שלך
אוהבת המון מאמי והחלמה מהירה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
.........
יהיה טוב מאמי
אוהבת אותך1!
תודה חמודות..
בעע ומקודם הייתי חייבת לדבר עם האקס שלי על משו..והתחיל לדבר מגעיל..ועוד יותר בכיתי
אוףףףף כמה אפשר..
עכשיו יותר טוב..מה נעשה..יהיה טוב בע"ה
תרגישי טוב מאמי שלי ואל תיהי עצובה