אוףףף..לא יודעת מה יש לי..זה פשוט לא עובר לייי..! אני כל שנייה בוכה מחדש...:'(
ועוד 2 חברות שלי פתאום מתעלמות אומרות שהן הולכות לאנשהו אבל לא אומרות לי..ומתכננות לי משו ליומולדת ואני שונאת שוננאאתת שמסתירים ממניי..
זה שאני בקשר איתו פתאום גם מתעלם ממני..אומר לי שאין לו מצב רוח בלי קשר אליי..
נמאס לי אוףף..ואני רואה את הגבס עליי ועוד הכאבים שאני מרגישה כל היום ובלילהה..זה עוד יותרר..:'(
זה פשוט לא עובר ליייייייי





