😁
אתן לא מבינות.
אני אוהבת מישו שהוא פשוט דוס. אבל דוס רציני.
כאילו, הוא לא מדבר עם בנות פנים אל פנים והכללל!!
ממש דתי. ממש חזק.
ואני אוהבת אותו כבר איזה 3 שנים..
ואנחנו מדברים רק באייסי.
פעם היינו נפגשים והכל..
אבל הוא התחזק.. מאוד!
ואני אוהבת אותו.
ואני יודעת שהוא אוהב אותי..
כי הוא אמר לי.. לפני קצת זמן.
(והוא גם אמר לאח שלי בפורים כשהוא השתכר..)
וממש ממש מדי פעם הוא מדבר איתי בטלפון..
אני יודעת שזה נשמע מטומטם הקשר הזה,
וזה באמת מטומטם רצח..
ואני יוצאת עם אחרים..
כי חושבת שככה זה יעבור.
אבל זה לא עובר..
ואני פשוט אוהבת אותו!!
ולאחרונה הקשר מתחזק שוב.
הלוואי שיצא משו מתישהו!!!
רציני, אם הוא יגיד לי בואי נתחתן, אני הולכת..
ודיברנו היום חצי שעה בטלפון😊
והיה לשנינו שבוע ממש דפוק..
והוא אמר לי כזה "יואו, את לא מבינה, את הראשונה שעושה לי חיוך השבוע.."
והוא כזה מדהים ומתוק!!
אני מרגישה כמו ילדונת בכיתה ח'.
סיטואציה מוזרה..
אני אוהבת אותו. אוהבת!
תראי בובי אתם די מתאימים
כי גם את לא מהאלו שמסתובבות עם חצאיות מיני וכו'.. [לפי מה שהבנתי]
חמודה, אנחנו כ"כ לא מתאימים. מבחינה דתית..
אצל הדתיים יש את הכי גיוון שבעולם..
שאת אפילו לא מאמינה.
סליחה על הבוטות, אבל את ממש בורה בידיעות שלך לגבי דתיים..
אין אדם אחד בעולם שמכיר את שנינו,
שלרגע אומר שאנחנו מתאימים.
עובדה שאני לא מכירה את שניכם
במציאות..
כתבתי רק לפי מה שאני יודעת
אולי תלכו על זה למה לא?!..
את בכלל לא מכירה אותי.
ומתמונה שלי עם חצאית את מסיקה שאני מתאימה למישו שלא מדבר בכלל עם בנות?!
אפילו לא בטלפון?
חוץ מעם מישי אחת פעם בחודש בערך?!
תגידי, את ראית את האשכולות שפתחתי פה?
יש לך מושג מה זה סוגים שונים של דתיים?!
נראה לי שממש לא...
ואפשר לסיים עם הנושא הזה.
כי לא פתחתי אותו לדבר על זה.
QUOTE (hofit189 @ 21/07/2007) אולי תלכו על זה למה לא?!..
כי הוא ממש ממש דוס כרגע..
וקשה לא לגעת והכל.
והוא ממש לא נוגע בבנות.
אז עדיף לא להיפגש אחד על אחד,
וככה לא נוצר מצב שכמעט נוגעים..
וגם, שנינו לא בעד נישואים מוקדמים,
ואם נצא עכשיו ולא ניגע,
אז נתחתן מהר כבר..
כי אנחנו כבר מכירים מלא מלא זמן,
מכירים ממש אחד את השני,
וכל מה שאני לא מכירה בו-
זה את איך שהוא במיטה.
אז כדי למנוע נישואין מוקדמים,
אנחנו מושכים את זה..
ואם עוד שנתיים נראה שזה מתאים,
אז נצא אולי..
QUOTE (lovey_love @ 22/07/2007) את בכלל לא מכירה אותי.
ומתמונה שלי עם חצאית את מסיקה שאני מתאימה למישו שלא מדבר בכלל עם בנות?!
אפילו לא בטלפון?
חוץ מעם מישי אחת פעם בחודש בערך?!
תגידי, את ראית את האשכולות שפתחתי פה?
יש לך מושג מה זה סוגים שונים של דתיים?!
נראה לי שממש לא...
ואפשר לסיים עם הנושא הזה.
כי לא פתחתי אותו לדבר על זה.
תראי אני מראש לא הגבתי לך בשביל להתווכח איתך
לפי איך שהגבת אז בפורום מיניות.. זה בעצם היה חלק ענקי שבגללו הסקתי ת'מסקנה שיש מצב שאתם מתאימים..!
את עדיין תמימה בקטעים האלה..
אבל עזבי אני לא הולכת להתווכח איתך
לא מתאים לי להכנס כאן לדברים האלה
אני לא אחת שמשחקת אותה מאחורי המחשב גיבורה
^^^
לא ממש התכוונתי שנדון אם אני מתאימה לו או לא.
כי את זה אני יודעת.
ורק אני יכולה לדעת באמת..
רק רציתי לשתף אתכם..
לא חשבתי שנפתח דיון על כמה אנשים לא מבינים בדתיים או משו כזה.
חבל שפשוט קשה לך לומר "שמחה בשבילך" וזהו!
מזה קשור?
עזבי, לא משנה..
שמחה בשבילך
כמה חסר לכנרת כדי שהיא תגיע למפלס העליון?
QUOTE (pelad1 @ 22/07/2007) כמה חסר לכנרת כדי שהיא תגיע למפלס העליון?
חחח סחטיין על היציאה
QUOTE (pelad1 @ 21/07/2007) כמה חסר לכנרת כדי שהיא תגיע למפלס העליון?
?!
אני בטוחה שקשה ככה לנהל קשר רציני,
רק באמצעות טלפונים, ובידיעה שאי אפשר להפגש או פשוט לא כדאי.
תחשבי טוב אם זה מה שמתאים לך ואם זה סוג החיים שאת מוכנה לחיות.
ואם לא, חבל שסתם תעני את עצמך בידיעה שאת לא תוכלי להיות איתו כמו שהוא רוצה שתהיו.
בכל אופן מה שלא יהיה אני מאחלת לך בהצלחה, ואני שמחה בשבילך. 😊
QUOTE (lovey_love @ 21/07/2007) QUOTE (pelad1 @ 21/07/2007) כמה חסר לכנרת כדי שהיא תגיע למפלס העליון?
?!
זה לא נושא כל כך חשוב...לא צריך "?!"
בכל אופן בואו נחזור לנושא - אני שמח שאת מאושרת ואני מקווה שיהיה ביניכם משהו...תעדכן אותנו מה קורה או קיי?