קרין (זה השם, נכון?)- זה לא יהיה כל החיים..
כי אם נתחתן, זה פשוט לא יהיה ככה.
ואני פשוט חייבת כבר להגבר ולמצוא מישו יותר מושלם.
למרות שפשוט אין מצב שיש אחד כזה..
אין, הוא מושלם.
ואלעד- יא'דפוק. הצחקת אותי.
אותך במיוחד אני אעדכן.
QUOTE (lovey_love @ 21/07/2007) קרין (זה השם, נכון?)- זה לא יהיה כל החיים..
כי אם נתחתן, זה פשוט לא יהיה ככה.
ואני פשוט חייבת כבר להגבר ולמצוא מישו יותר מושלם.
למרות שפשוט אין מצב שיש אחד כזה..
אין, הוא מושלם.
אף אחד לא מושלם, עד שמתאהבים בו. 😊
יכול להיות.
אבל לא יודעת.
התאהבתי בו בגלל שהוא מושלם מבחינתי..
יש לו חיסרונות שאני יכולה להשלים איתם.
וכשהתאהבתי בו, לפני כמה שנים, ידעתי על קיומם..
נגיד: שהוא ממש חושב שהוא מכוער, והוא מהמםםם!!
הוא פשוט ילד יפה!! והוא לא משתכנע ממש..
וגם, שהוא מתעצבן, אז הוא לא חולק את הכאב עם מי שפגע בו.
הוא נשאר מחייך.. ואז זה מתפרץ והוא ממש נכנס לדיכי..
אבל ידעתי את זה לפני.
ואני עדיין אוהבת אותווו.
יא איזה מתוווקה את!
הלוואי ויסתדר לכככם מגיע לך אוושר!
^^ תודה..
(וואי, כשחושבים על זה, לקח לי המון זמן לספר לי עליו..)
בריי לכי על זה מאמיי אוהבת אותך
ושמחה בשבילך אם זה הדדי
למרות הקשיים ויהיו קשיים
זה יצליח אין כמוך אחות חולת נפש שלי
שכל החיים תחייכי
והודיה מאמי זה לגמרי שונה כנראה
ממה שאת יודעת אולי את לא מכירה את
הסיפור במלואו ובגלל זה הגבת בצורה כזאת
אוהבת את שתיכן מלאאאאאא😊 שתי מקסימות
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורן, זה לא שיש על מה ללכת..
כי כאילו, אני הבת היחידה בחיים שלו,
ואני יודעת שהוא אוהב אותי,
אבל אנחנו לא נהיה יחד לפחות לשנה..
הלוואי שיבוא מישו שהרבה יותר מושלם ממנו..
שיראה לי שיש יותר ממנו..
ואז אני אפסיק לאהוב אותו.
תראי אני אישית לא הכי מכירה את הנוהגים המקובלים
אז אני לא יכולה לומר מראש
אני בטוחה שאם אמרת שיש איזה שהוא בעייה
אז יש
לא ממש הבנתי אותה
את חושבת שאת לא תוכלי להיות כמוהו? דוסית, מאמינה חזקה יותר?
זה יכול להיות בעיה
העיניין מה זה שמפריע לך
תראי לכל אחד יש את החסרונות שלו ואנחנו לומדים לחיות איתם
אנחנו צריכים לקבל אותם!!!
את חושבת שהקשר הזה יצליח אז תמשיכי איתו
אם לא אז נתקי קשר
בכל מקרה תעשי רק מה שטוב לך!
הבעיה היא שהוא פשוט הרבה יותר חזק ממני בדת.
הוא אשכרה שומר את כל המצוות! או לפחות משתדל ממש..
ואני פשוט לא ככה..
לא כ"כ אכפת לי מהדת...
והמשמעות של הבעיה הזו, היא שלו- לא תהיה חברה בגיל הזה,
כי הוא עוד לא רוצה להתחתן.. וגמאני לא.
ואין צורך בחברה שלא למטרת נישואין..
הקשר הזה יכול להצליח אם אנחנו נמשיך כמו שאנחנו עכשיו לעוד שנה-שנתיים,
ואז אולי נצא.. למטרת נישואין.
QUOTE (lovey_love @ 21/07/2007) ואלעד- יא'דפוק. הצחקת אותי.
אותך במיוחד אני אעדכן.
😠
😊