אווי הייתי שבוע באילת הרגשתי שאני שם שנה
היה כיףףףףףףףףףףףףףףף קניתי מלאאאאא דבברים
אווי רק הנסיעה הזאת בעעע
אני יעלה יותר מאוחר תמונות
למרות שהתחברתי מידי פעם התגעגעתיייייי
שמחה שנהנת מאמי זה הכי חשוב
אוהבת המון וברוכה השבה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^^
תודה רק חבל שיש כמה ששמים עליי זין אבל יהיה בסדר
שמחה שנהנת😊
אבל איפה התמונות כבר??.......
אעאעעא התגעגעתי אלייךךך
דברי איתי מכוערתתתת
QUOTE (limaori @ 22/07/2007) אעאעעא התגעגעתי אלייךךך
דברי איתי מכוערתתתת
סתמי יאשכנזיה
שלחי הודעה יקמצניתתתתת
ותודה בננות
איזה כיףףףףףףף ! שמחה באמת שנהנית מאמי!!
וואוו!! איזה כייף!! אני מאד שמחה שנהנית!!! מגיע לנו חופששש!! חחחחחח בעזרת השם עוד חודשיים גם אני נוסעת... בזמן לימודים.. בעע.. חבל להפסיד חומר... אבל סבבה!! אני יצליח! כל החופש אני בבית עושה ביביסיטר!! מנסה לאגור קצת כסףף! חחחחח 😂 אוהבתת אותככם!! מחכה לתמונות!! =]]
QUOTE (Bubit_metuka @ 22/07/2007) וואוו!! איזה כייף!! אני מאד שמחה שנהנית!!! מגיע לנו חופששש!! חחחחחח בעזרת השם עוד חודשיים גם אני נוסעת... בזמן לימודים.. בעע.. חבל להפסיד חומר... אבל סבבה!! אני יצליח! כל החופש אני בבית עושה ביביסיטר!! מנסה לאגור קצת כסףף! חחחחח 😂 אוהבתת אותככם!! מחכה לתמונות!! =]]
תודה מאמי
את חדשה פה?
אני נוסעת שוב בספטמבר ובנובמבר
QUOTE (oshritsa @ 21/07/2007) ^^
תודה רק חבל שיש כמה ששמים עליי זין אבל יהיה בסדר
אושי אני שמחה שנהנת..!! =]
ואפחד לא שם עלייך זין.. לפחות אם התכוונת אליי ואל חן
אנחנו מנסות לארגן את אילת שלנו ואין לנו זמן לנשום..
מקווה שתביני =]
אושר שלייייייייי איך אני שמחה שחזרת 😊
אוהבת אותך המונייייים 3>
דברי איתי, הקשישה שלך D: