QUOTE (lidorushit @ 23/07/2007) אושר שלייייייייי איך אני שמחה שחזרת 😊
אוהבת אותך המונייייים 3>
דברי איתי, הקשישה שלך D:
קשישההההההההההה שלייי מושעממת
תודה
עדי- אין לי מה להגיד לך
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי