..........
ערכתי תודה לכולם
אוהבת אותכן מלא 😁
אמא שלך זכתה בילדה כ"כ מדהימהה..
אני בטוחה שהיא גאה בךךך
שיהיה לכם בהצלחה בכל
אוהבת אותך
אוייי איזו מותק 😊
מסכימה איתך!
אמא יש רק אחת
מסכימה עם בר!!
יש לה ילדה מדהימה!!!
אוהבת אותך המוןןן
אמא שלך זכתה בדבר מדהים..
זכתה בילדה מקסימה 😊
והיא באמת צריכה להיות גאה,איזו ילדה מקסימה צחמה לה =)
אני שמח בשבילך,ובשביל כל המשפחה שלך,שתמיד יהיה טוב,לכוווולם!
איזה מתוקה
שמחה בשבילך (:
העיקר שהיא אחרי זה ברוך השם
וברוך השם שהיא בריאה ושלמה
וכיף לה שיש לה ילדה מיוחדת
מדהימה ומתוקה כמוך
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שמחה בשבילך
ובשביל המשפחה
הכל מסתדר עם קצת כוח ורצון הא :]
באמת היא זכתה בבת כמוך 😊
3>
ווווואי
כמה אני שמחה לשמוע 😊
רק רק רק בריאות
את מקסימה ואני בטוחה שגם אמא שלך,זכיתם
ותשמרו על זה!
אוהבת המון 3>
כפרה על גיסתי חחח
ליפי שלי אני מקנאה באמא שלך שיש לה ילדה מדהימה כמוך
שמחה לשמוע שהכל הסתדר
ומאושרת בשבילך
ואפילו יותר ממך 😛
רק אושר מותק
לאב יוווו