QUOTE (lipaz-sol @ 21/07/2007) QUOTE (סוופרמאמי @ 20/07/2007) כפרה על גיסתי חחח
ליפי שלי אני מקנאה באמא שלך שיש לה ילדה מדהימה כמוך
שמחה לשמוע שהכל הסתדר
ומאושרת בשבילך
ואפילו יותר ממך 😛
רק אושר מותק
לאב יוווו
הנה אישתיי מירב 😛 😛
למה את לא צריכה לקנאות חחח 😛
אני מדהימה וגם את מדהימה אפילו יותר 😁
גם אני שמחה יאיא. 😁
וגם מאושרת חחח בכיףף יותר ממנניי חחח 😯 😁
אמן.
אוהבת אותךךך 😁
בעלי מירב*
חח לא אישתי מירב 😛
הייתי חייבת לומר 😛 לאב יההה
את לא מבינה כמה אני מאושרת;]
שאמא שלך ניצחה את המחלה..
זה צריך ללמד הרבה אנשים
;]
וואי מאמי אני כלכך שמחה בשבילך!!! 😁 😁 😂 😊 🙄 חחחחח
כל הכבוד לאמא שלך שהיא הייתה חזקה וגם לכם!
לא קל לעמוד בדברים כאלה=\
ברוך ה' היא בריאה והכל טוב..!
שה' יתן לכם הרבה בריאות😊
אני כלכך שמחה חחחח 😁