זה מה שאמרו לי פעם .
כל מי שסבאסבתא שלו הלכו לעולמם
בכיתם עליהם ?
ת'אמת ...
בטח שבכיתי... מי אמר את השטות הזאת?
וסורי אבל מי שאמר זאת האמירה
הכי דפוקה בעולם! יש אנשים שקשורים
לסבא/סבתא יותר מאשר להורים
ובכלל כל בנאדם שאוהבים והולך אז בוכים עליו
לפחות ככה זה אצל כל מי שאני מכירה!
אפילו שחיילים נהרגים אני בוכה
או שאנשים בפיגועים נהרגו אני בוכה
אז על סבא וסבתא לא!?
=// לצערי איבדתי את כל הסבים והסבתות
ורק שניים מהם אני זוכרת וכן בכיתי המון!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 20/07/2007) בטח שבכיתי... מי אמר את השטות הזאת?
וסורי אבל מי שאמר זאת האמירה
הכי דפוקה בעולם! יש אנשים שקשורים
לסבא/סבתא יותר מאשר להורים
ובכלל כל בנאדם שאוהבים והולך אז בוכים עליו
לפחות ככה זה אצל כל מי שאני מכירה!
אפילו שחיילים נהרגים אני בוכה
או שאנשים בפיגועים נהרגו אני בוכה
אז על סבא וסבתא לא!?
=// לצערי איבדתי את כל הסבים והסבתות
ורק שניים מהם אני זוכרת וכן בכיתי המון!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מצטער ...
אבל אני לא בוכה על אנשים שאני לא מכיר טווב .
אני מצטער עליהם אבל לא עד כדי בכי .....
ולסבא וסבתא ,
בטח שאני אבכה
אלה סבא וסבתא שליייייי
שיהיו בריאיםםם עד 120 !!!!!!!!
ה' ישמור אותם!!
בעזרת ה' !!
חח..
אני לא יכול לדברר עליהם ולא לחתוום
באיזה שבח לה'....
חחחחחח שניר הצחקת אותי אבל זה
מראה כמה אתה אוהב אותם
שיזכו לשנים טובות ורבות😊
ולגבי האנשים האחרים לא אמרתי שעל
אנשים שלא מכירים טוב כולם בוכים
אני אישית כן בוכה... התכוונתי שכל
מי שאני מכירה כן בוכה על סבא וסבתא ועל
כל אדם אחר שהוא אוהב וקשור אליו כשהוא הולךך😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (לוחם_אור @ 20/07/2007) QUOTE (נאפי @ 20/07/2007) בטח שבכיתי... מי אמר את השטות הזאת?
וסורי אבל מי שאמר זאת האמירה
הכי דפוקה בעולם! יש אנשים שקשורים
לסבא/סבתא יותר מאשר להורים
ובכלל כל בנאדם שאוהבים והולך אז בוכים עליו
לפחות ככה זה אצל כל מי שאני מכירה!
אפילו שחיילים נהרגים אני בוכה
או שאנשים בפיגועים נהרגו אני בוכה
אז על סבא וסבתא לא!?
=// לצערי איבדתי את כל הסבים והסבתות
ורק שניים מהם אני זוכרת וכן בכיתי המון!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מצטער ...
אבל אני לא בוכה על אנשים שאני לא מכיר טווב .
אני מצטער עליהם אבל לא עד כדי בכי .....
ולסבא וסבתא ,
בטח שאני אבכה
אלה סבא וסבתא שליייייי
שיהיו בריאיםםם עד 120 !!!!!!!!
ה' ישמור אותם!!
בעזרת ה' !!
חח..
אני לא יכול לדברר עליהם ולא לחתוום
באיזה שבח לה'....
כמוני.
שסבתא שלי נפטרה עדיין לא נולדתי זה היה שבוע ליפני
וסבא שלי ניפטר שהייתי בת 3 לא הבנתי מה זה אומר בכלל
והסברא השני נפטר הייתי בת 8 ובכלל לא קלטתי שהורים שלי סיפרו לי
שסבא שלי נפטר חשבתי הם עובדים עלי [אמרתי להם כזה 'לא מצחיק']
אבל כמה ימים אחרי בכיתי
בקיצר לא ממש בכיתי
אבל בהזכרות בכיתי המון
אני ב"ה לא איבדתי אף סבתא
אבל אני זוכרת שכשחשבתי על מה יקרה
אם חס וחלילה אני אאבד את אבא שלי
התחלתי לבכות כל הלילה ... ממש !
דמעות וקולות ... הכל
ראיתי את השבעה בעיניים שלי
אח"כ שהתחלתי לחשוב מה יקרה
אם סבתא שלי תלך לעולמה
וזה היה נראה לי טבעי .
ברור שכאב לי בכל הדימיונות האלה
אבל לא היו שם דמעות ..
ברור שבוכים...מה זה השטויות האלה?:/
אבל בהתחלה כן היה... אולי אח"כ
שהבנת שזה טבע העולם הדמעות לא ירדו
תקשיבי אני אגיד משהו כואב רק כדי שתביני
ברגע שזה יקרה חס וחלילהההההההההההההה
חס וחלילההה חסס וחלילהההה שלא נדעעעעעע טפו טפו טפו 5555
את תבכי! אני בטוחה כמעט מאה אחוז כל עוד את
קרובה קשורה ואוהבת אותם!
ושזה לא יקרה אמןןן שלא תהיי צריכה להוריד דמעות
על דברים כאלה בחיים לא את ולא אף אחד אחר!
אמןן!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה הקשר לזה שזה סבתא ? אלוהים ישמור..
זה חלק ממך.. מהמשפחה שלך... חלק מהחיים שלך...
QUOTE (G-A-L @ 20/07/2007) מה הקשר לזה שזה סבתא ? אלוהים ישמור..
זה חלק ממך.. מהמשפחה שלך... חלק מהחיים שלך...
בדיוק !
היה לסבתא שלי שכן ,
שנפטר ....
גם חבר של סבא שלי והכל .....
מתפללים באותו בית כנסת מכירים טווב קיצצר ...
סבא שלי שמע את זה שהוא נפטר ..
כייסה את העיניים ואמר בשקט פעמיים
"ברווך דיין האמת" "ברווך דיין האמת"
ואז הללך .....
לא הבנתי מה הוא אומר אבל חשתי כוח במילים האללה :/
הצטערתי על הבן אדם הזה ,
כי הייתי קוונה ממנו מללא כשהייתי קטן והוא היה אוהב אותי נוורא
היה מביא לי פיתות [ אם לא הזכרתי שהוא היה בעל מאפיה ]
וכו' .....
QUOTE (ysataia-vika @ 20/07/2007) ברור שבוכים...מה זה השטויות האלה?:/
שטויות לדעתך .
אני לא רואה את עצמי בוכה בשבעה של סבתא שלי
QUOTE (shani_bachar @ 20/07/2007) QUOTE (G-A-L @ 20/07/2007) מה הקשר לזה שזה סבתא ? אלוהים ישמור..
זה חלק ממך.. מהמשפחה שלך... חלק מהחיים שלך...
בדיוק !
סבבה שזאת סבתא
אני אישית פשוט לא רואה שם דמעות .
בטח שבוכים .
זה סבתתתתא ~!~~!!~!!!!!!!!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
😢
בדיוק אתמול נזכרתי בה
כזאת מלאאאאאאאך
אני מתגעגעת 😢
בכיתי אתמול ...
ושהיא נפטרה בכלל בכיתי לא הצלחתי להפסיק !!
חצי שעה בערך לפני כבר הרגשתי משו רע
נכנסתי למיטה
וששמעתי את אמא מהסלון קוראת לי ולאחיות שלי
פשוט התחלתי לבכות
כמו שבחיים לא בכיתי
הבנתי כבר ....
😢 אננננננננני כ"כ מתגעגעעעעעעעעעעת.
-שחרווניי-
אמרת שלא איבדת סבתא .. שמחה בשבילך
ושיחיו עד 1349 !@# בע"ה .. !!!
אני חושבת אבל שאת לא מבינה תהרגשה ...;\
אולי עכשיו את לא רואה
אבל למרות שאינ לא מכירה אותך
אישית אני לא חושבת שלא יהיו דמעות ...
עזבי את הקטע שיש כאלה שקשורים פחות וכאלה שקשורים יותר
ברגע שאת מאבדת מישהו קרוב זה פשוט ככה
אולי לא בהתחלה ..
אבל זה בא מתישהו ..
לא יכולה להסביר את זה ....