^ דווקא כן .
הייתי די קטנה ,
בת 10 בערך
אפילו הצלחתי לצחוק על זה \:
כן , לא הבנתי הרבה .
גם דוד של אבא נפטר לא מזמן
בנאדם שהכרתי
והייתי רואה המון
ואצלי דודים של אבא
הם כמעט דודים שלי ...
לא בכיתי על שניהם .
ומאוווד כאב לי עליהם ..
אולי זה כי אני לא בוכה הרבה .
ההורים שלי טסו לזמן בלתי מוגבל
[ יענו לא ידענו אז לכמה זמן ]
ובת דודה שלי בכתה ואני לא ..
סבתא שלי נפטרה לפני 3 חודשים בערך היא עברה 3 התקפי לב והייתה בבית חולים בערך חודשיים... זה היה צפוי שזה יקרה זה לא בא בהפתעה ושאמרו לי אז קצת בכיתי ממש בקטנה אבל למחרת בלוויה (הלוויה הראשונה שהייתי בה) בכיתי כמו מטורפת ולקחו אותי לצד שאני לא אראה שקוברים... היה אחד הימים הקשים.
כל אחד מתמודד בדרך שונה עם אבל ולא משנה של מי. אני לא ראיתי את אבא שלי בוכה עם אחת יכול להיות שהוא לא בכה לידי, יכול להיות שהוא התמודד עם זה בדרך שונה....