אני לא רושמת פה בדרך כלל.. למעשה אני לא רושמת פה בכלל..
אבל רע לי.. רע לי כ"כ
לפני חודש.. בתקופה של הבגרות בהיסטוריה תקפו אותי כאבי בטן נוראיים
בבגרות ישבתי חצי שעה ולא יכולתי יותר.. עפתי משם
הלכנו לרופא והוא ישר הפנה למיון
בדקו שם את הכל אבל בגלל שהם לא מומחים לרפואה הזאת הפנו אותי לגסטרולוג
כמובן שעם התדירות של התורים אצל רופא התור היה רק אתמול
הוא מישש לי את הבטן ושאל אם כואב לי.. לא כאב עד שהוא הגיע לנקודה מסויימת מתחת למפתח הלב
אמרתי לו.. והוא אמר שהוא מרגיש שם גוש..
הגוש הזה יכול להיות או משהו שנגרם מאיזה חיידק
או גידול סרטני......
החליט שנעשה סדרת בדיקות מהקל אל הכבד
קודם לשלול את החיידק ואז לראות מה קורה
אני רועדת מפחד.. 😢
סליחה על החפירה
מעריכה אם קראתם
ואי מתוקה!
את חייבת להיות חזקה!,חזקה מתמיד!
אל תפחדי
הפחד רק יהרוס אותך יותר מהפנים
את צריכה לקחת את עצמך בידייים
ולא לוותר בקלות כזאת
היום יש כל-כך הרבה מומחים לכל זה
שאני בטוחה שהכול יהיה בסדר
תתפללי לאללוהים
תקווי רק לטוב
תבקשי מלעמלה,והוא יתן!
תיהי חזקה!
אל תפילי בדרך!
אם משו אני כאן תמיד בשבילך!
אוהבתת 3>
אווייי מאמי שלייי !!!!!
אני כל כך מצטערתתתת... כולנו איתך!!
ויהיה טובבב , מבטיחההה 😊
תהיי אופטימית !!!!!
אוהבתתתתת המוןןןןןןןן 3>
אסור לך לפחד!!
את צריכה להיות חזקה, להרים תראש..
להמשיך בחייך כרגיל!!
זה יכול להיות סתם כאב ואת סתם תפחדי..והפחד יכול לגרום ל....בעיות!!
תמשיכי רגיל, תרימי תראש..
ואל תלכי ישר לדבר הכי גרוע!!
כי זה ממש לא חייב להיות זה!!
את תראי שהכל יסתדר בסוףףף!!
תהיה חזקה באמת את חייבת!!אסור לך להשבר!! ממש לא!!
אני פה תמיד, לכל דבר.
מקווה שתדעי מהר בדיוק מזה, ושזה יעבור לך הכי מהר בעולם!!!
*חיבוווק*
מאמי קודם כל אל תפחדי !
אנחנו פה כדי לתמוך בך עד הסוף
ואני משארת שגם כל הסובבים אותך
את לא לבד מאמי.
תקווי לטוב ויהיה טוב!
אמן בע"ה יגלו שהכל בסדר מתוקה...!
אל תלחצי.
ומה שבטוח?!
תיהיי חזקה עד הסוף ואל תשברי אפילו לא פעם אחת!
בפרטי אם תצטרכי אותי מאמי ... 😊
QUOTE (רגייי @ 20/07/2007) ואי מתוקה!
את חייבת להיות חזקה!,חזקה מתמיד!
אל תפחדי
הפחד רק יהרוס אותך יותר מהפנים
את צריכה לקחת את עצמך בידייים
ולא לוותר בקלות כזאת
היום יש כל-כך הרבה מומחים לכל זה
שאני בטוחה שהכול יהיה בסדר
תתפללי לאללוהים
תקווי רק לטוב
תבקשי מלעמלה,והוא יתן!
תיהי חזקה!
אל תפילי בדרך!
אם משו אני כאן תמיד בשבילך!
אוהבתת 3>
..
מאמי אני בטוחה שהכל יהיה בסדר בסוף..
אין לך מה להילחץ
את חזקה את חייבת להיות
את צריכה לחייך להמשיך להיות את
והכל יסתדר לטובה !!
אני בטוחה אני מבטיחה לך...
אם את צריכה ממני משהו או סתם לדבר אני פה
306095173
אוהבת המוון
-חנוש-
מאמי שליי אל תדאגי בעזרת ה' הכלל יהיה בסדר..
אני מחזיקה לך אצבעות
ואני תמיד פה בשבילך בפרטי
תודה רבה לכולכן.. 😊
אני מנסה שלא לחשוב על זה מעסיקה את עצמי כל הזמן כדי להדחיק
סביבה? הסביבה שלי עוד יותר מלחיצה..
כולם עכשיו באטרף בנושא הבדיקות
חברות שלי לקחו את זה יותר קשה ממני
אבל יהיה טוב 😊 אני מאמינה..
שוב תודה לכולכן.. אתן מקסימות
אני מקווה שהכל יסתדר...
לפעמים עדיף לדעת על דברים מאשר לא לדעת כדי לטפל..
אני מאוד מקווה שלא ממאיר וזה "סתם" משהו חיידקי...
בכל אופן, תיהיה חזקה ואם את צריכה כתף תומכת/אוזן קשבת - אני פה להקשיב ולעזור
elad_peretz@hotmail.co.il
325787203
קודם כל תירגעי!
תנשמי עמוק ולכי לשטוף פנים
הכל יהיה בסדר רק תאמיני בטוב.
בעזרת השם זה יהיה גוש מחיידק
אל תסיקי מסקנות מוקדם מידי
שלא נדע בעזרת השם זה לא סרטן
תהיי חזקה לא משנה מה
יש רופאים טובים והם יעזרו לך
את תבריאי ותרגישי טוב
רק תאמיני שיהיה בסדר
אני שולחת לך חיבוק ענקי
וכל דבר שאת צריכה אני פה
את תיראי שהכל יסתדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן אתה צודק
אני גם מקווה
תודה רבה
יש לי קצת בעיה עם להוסיף אנשים
אז אם תרצה\תרצו
289478790
hadar008@hotmail.com
QUOTE (נאפי @ 20/07/2007) קודם כל תירגעי!
תנשמי עמוק ולכי לשטוף פנים
הכל יהיה בסדר רק תאמיני בטוב.
בעזרת השם זה יהיה גוש מחיידק
אל תסיקי מסקנות מוקדם מידי
שלא נדע בעזרת השם זה לא סרטן
תהיי חזקה לא משנה מה
יש רופאים טובים והם יעזרו לך
את תבריאי ותרגישי טוב
רק תאמיני שיהיה בסדר
אני שולחת לך חיבוק ענקי
וכל דבר שאת צריכה אני פה
את תיראי שהכל יסתדר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני רגועה.. מפחדת אבל רגועה
תודה רבה לך 😊
הכל יהיה בסדר רק תאמיני שיהיה טוב
אל תחשבי על זה הרבה
תתני לרופאים לעשות את העבודה שלהם
והכל יסתדר
אוהבת המוןן ואין על מה
על דברים כאלה לא אומרים תודה😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 20/07/2007) הכל יהיה בסדר רק תאמיני שיהיה טוב
אל תחשבי על זה הרבה
תתני לרופאים לעשות את העבודה שלהם
והכל יסתדר
אוהבת המוןן ואין על מה
על דברים כאלה לא אומרים תודה😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
על אנשים כמוך בחיים
וכמו כל הפורום המדהים הזה
אומרים המון תודה
אז שוב תודה לכולכם..