QUOTE (pelad1 @ 20/07/2007) אני מקווה שהכל יסתדר...
לפעמים עדיף לדעת על דברים מאשר לא לדעת כדי לטפל..
אני מאוד מקווה שלא ממאיר וזה "סתם" משהו חיידקי...
בכל אופן, תיהיה חזקה ואם את צריכה כתף תומכת/אוזן קשבת - אני פה להקשיב ולעזור
elad_peretz@hotmail.co.il
325787203
עם אלעדי ... יהיה בסדר מתוקה!
מאמי דבר 1 - תירגעי ....
ב"ה הכל יהיה בסדר !!!!!
אין לך מה לדאוג ,
הכל יהיה בסדר . 😉
אם את צריכה משהו מאמי אני פה .
ותאמת את מזכירה לי ת'מצב שלי !
גם לי היו כאבים נוראיים בבטן התחתונה ,
כל יום כאבים , בחילות לא אכלתי כמעט כלום
בשמך חודש - ירדתי 5 ק"ג !!!!! 😮
הלכתי לרופאה שלי אמרה לי שזה כלום
עד שנגעה בבטן והפנתה אותי לגסטרו
של חיידק בקיבה 😮 ,
קיצר אני נורא פחדתי כמוך , אבל בעזרת תמיכה
מדהימה מהחבר המדהים שלי נרגעתי ,
ולבסוף גילו שזאת הייתה דלקת ! 😊
****
מאמי אני מבינה אותך יש כאבים חזקים ,
ולפעמים זה רק הזמן יוכל להגיד ..
את צריכה להיות רגועה - זה קשה נכון - מבינה !!!!
לפעמים זה הכל בראש שלנו !!!!!!!!!
את תראי שהכל יסתדר ב"ה את תרגישי יותר טוב !!
וכל דבר שאת צריכה מאמי אני פה
344146531 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
שבת שלום & סןפ"ש רגוע מתוקה !!! 😉
תיהיה רגועה ותנסי שלא להילחץץ
יהיה בסדדר מאמיי !!!
QUOTE (רגייי @ 20/07/2007) ואי מתוקה!
את חייבת להיות חזקה!,חזקה מתמיד!
אל תפחדי
הפחד רק יהרוס אותך יותר מהפנים
את צריכה לקחת את עצמך בידייים
ולא לוותר בקלות כזאת
היום יש כל-כך הרבה מומחים לכל זה
שאני בטוחה שהכול יהיה בסדר
תתפללי לאללוהים
תקווי רק לטוב
תבקשי מלעמלה,והוא יתן!
תיהי חזקה!
אל תפילי בדרך!
אם משו אני כאן תמיד בשבילך!
אוהבתת 3>
איתה מאמי...אני חושבת שיהיה בסדר..
כמו שהיא אמרה יש הרבה מומחים לזה היום...
ככה...שתיהיה חזקה וחוץ מזה את עוד צעירה ויש בך מלא כוחות
לנצח את המחלה אם יש מחלה..חס וחלילה...טפו טפו טפו
לי היה חידקק פעם
אין לך מה להילחץ מאמי תחשבי חיובי ותחכי לבדיקות
מקווה שהכול יהיה בסדר
QUOTE (hofit189 @ 20/07/2007) מאמי קודם כל אל תפחדי !
אנחנו פה כדי לתמוך בך עד הסוף
ואני משארת שגם כל הסובבים אותך
את לא לבד מאמי.
תקווי לטוב ויהיה טוב!
אמן בע"ה יגלו שהכל בסדר מתוקה...!
אל תלחצי.
ומה שבטוח?!
תיהיי חזקה עד הסוף ואל תשברי אפילו לא פעם אחת!
בפרטי אם תצטרכי אותי מאמי ... 😊
אבל עדיין לא יודעים אם זה חיידק או סרטן.
אז אל תהיי לחוצה.
תקווי רק לטוב.
הכול יהיה בסדר.
אני תמיד פה בשבילך 😊
מצטרפת לכולם מאמי
אל תדאגי...!
מקווה בשבילך שיעבור בסדר וחוץ מזה בימינו אפשר לרפא כמעט הכל
יהיה טוב מאמי : ]