יבש יבש יבש
כזזה בע \=
אררג...
ביישנות הוררררררררגת !
ביישנות \: ..............
מוכר לי
אוי הביישנות..:\
תביא לה כאפה! 😁
אני אעזור לך!.. 😊
יהיה בסדר מתוקה
אוהבת אותך
QUOTE (shani_bachar @ 19/07/2007) תביאי לו ^
יאלה מכות
יאלה מכות!..
שני שני שני שני
יהיה בסדר מתוקה,ביישנות לפעמים זה דבר לא רע!
רע רע רע ..
אין לי שמץ איך להתעסק עם זה
בלאט איתו
אל תתעסקי
הכול יבוא לבד,
את תראי
שהכול יסתדר
כמה שקשה להאמין שבאמת יסתדר
הכול יהיה מעולה,אפילו מצוין!
לכל דבר יש זמן בחיים
ולכל דבר יש סיבה!
יבוא לבד ? חחחחחח ממש .
" האושר הוא כמו פרפר,
אתה יכול להביט ביופיו ולתת לו לעוף -
או לשמור אותו אצלך ולחזות במותו "
ואם אני רוצה משהו באמצע ?
איך עושים אתזה ?
אוווווף
אני פעם ראשונה במצב הזה ]=
לההההההה
שני?
את ביישנית?
שני
לכל דבר יש פעם ראשונה
אל תוותרי,
נכון קשה לך עכשיו
אבל בסוף תתגברי על זה,
את תראי,
רק לא לוותר
להמשיך הלאה
ואם משו אני כאן בשבילך
מוואה3>
אני ? לא
הוא ? כן .
מה עושים ?
הצעד הראשון . כזה קשה לי לעשות אותו 😢
"לא ידעתי איך לומר לך
היינו קרובים
אני רוצה אותך
ולא יודע איך משקרים
שמרתי לי בלב
מספיק לשבת שקט בפנים
אם אומר לך מילים
האם תזרימי צלילים לתוכי?
באת בתחפושת אחרת
שלא יוצאת ממוחי
עוד מפחד שתלכי לי
אותי לבד תעזבי
אז אני שותק בתקווה שתעני............."
חוחוחוחו האקס שלי הקדיש לי את זה פעם😊
יאלללה שניני צאי לפעולה😊
הקשיבי, עשי סימן אם את שומעת
כי סוד שמור אצלי מזמן אותו עדיין את לא יודעת
תביני איפה את נוגעת
ואיזה חלק אצלי את צובעת