אני שולחת לך חיבוק ענק
את תעברי את זה!
אוהבת אותך
חופיתי עם בן אדם ביישן אפשר לזרום רק לים.. |:
הוא ביישן וזה ממש קשה ..
רררררגי תוודה יפתתי אוהבת הכי שיש D:
QUOTE (hofit189 @ 19/07/2007) זרמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 19/07/2007) QUOTE (hofit189 @ 19/07/2007) זרמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
עוד מישהו רוצה לרשום זרמי
ואני יענה לו את מה שעניתי לחופית ? \:
מורני וליפז קראו תתגובה שרשמתי לחופית
מעל התגובה של מורני !
QUOTE (shani_bachar @ 20/07/2007) עוד מישהו רוצה לרשום זרמי
ואני יענה לו את מה שעניתי לחופית ? \:
מורני וליפז קראו תתגובה שרשמתי לחופית
מעל התגובה של מורני !
אה סליחה מאמי לא שמתי לב.
העצה שלי אלייך?
הרי בסוף הוא לא יהיה כול כך ביישן.
לאט לאט הוא יתרכך כשהוא איתך לא?
תחכי כמה זמן.
את תעברי את זה ותגיעי למה שאת רוצה.
בהצלחה 😊
*ככה אני חושבת 😊
מקווה שזה יעזור לך במשהו חח.