יש לי מחר שיעור נהיגה ראשון ..
ואני כל כך אבל כל כך מפחדת 😢
פשוט אני לא יודעת ..
אבל מקווה שיהיה טוב !
דיברתי עם המורה והוא אומר שזה הולך להיות ממש כיף ..
אבל מה כיף ?! אני מפחחחחחחדת אלוהים ישמור ! 😯
שיהיה המממוווווןןןןן בהצלחה =)
יאא בהצלחה מאמי !! חחח
ואל תפחדייי.. זה ניראה כזה כיףףף
בהצלחה מותק.
תספרי כמה פעמים נכבה לך המנוע :]
עוד מעט גם אני מתחילה
שיהיה בהצלחה
ואל תדאגי 😊
QUOTE (yakird @ 19/07/2007) בהצלחה מותק.
תספרי כמה פעמים נכבה לך המנוע :]
יאאאאא אתה מפחיד אותי ואני גם ככה ממש ממש מפחדת 😁
אוףףףף !
ותודה לכולם 3>
יא מאמי אל תפחדי.
בעזרת השם את תעברי את זה חחח.
הרבה הרבה הצלחה שיהיה לך (:
אל תפחדי מאמי שלי שיהיה לך המון הצלחה אוהבת 😊
בהצלחה מאמי אל תדאגי
הרבה עברו את זה לפנייך
והרבה יעברו אחרייך😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (_אורושה_ @ 19/07/2007) QUOTE (yakird @ 19/07/2007) בהצלחה מותק.
תספרי כמה פעמים נכבה לך המנוע :]
יאאאאא אתה מפחיד אותי ואני גם ככה ממש ממש מפחדת 😁
אוףףףף !
ותודה לכולם 3>
תוסיפי אותי לאיסיקיו .
360058535 😊