אין לך מה לפחש מאמי ,
המורה איתך בנהיגה
ויש לו הכל גם אצלו ברגלים
את תראי שזה יעבור , וככה את
תיראי שזה לא מפחיד!
תספרי לנו איך היה 😛
מיכלו'ש
3>
QUOTE (--בובית--10 @ 19/07/2007) אין לך מה לפחש מאמי ,
המורה איתך בנהיגה
ויש לו הכל גם אצלו ברגלים
את תראי שזה יעבור , וככה את
תיראי שזה לא מפחיד!
תספרי לנו איך היה 😛
מיכלו'ש
3>
אז איייך היה? 😊
QUOTE (NoFOosH @ 19/07/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 19/07/2007) אין לך מה לפחש מאמי ,
המורה איתך בנהיגה
ויש לו הכל גם אצלו ברגלים
את תראי שזה יעבור , וככה את
תיראי שזה לא מפחיד!
תספרי לנו איך היה 😛
מיכלו'ש
3>
אז איייך היה? 😊
עוד לא היה לי ..
עכשיו התעוררתי וזה ב-2 בערך =//
ואווווו אני כ"כ מפחדת שבא לי לבטל ! 😢😢
ויקיר הוספתי אותך ... :]]
ותודה לכולםםםםםםםםםם , אתם כאלה מדהימים ! 😂
נווווווווווווווווו
איך היה ????
ספרי ופרטי , דבר דבר
😁
אין מה לדאוג משיעור ראשון
שימי לב לדרך ולמה שהמורה אומר לך ויהיה בסדר
בהצלחה
מקווה שהלך לך טובבב:]
בהצלחה בהמשךךך
מקווה שהלך לך טובבב:]
בהצלחה בהמשךךך
ואוווווו היה ממש טובבבבב :]]
הוא אמר שאני ממש תותחית ואני שולטת ממש יפה בהכל !!! 😊
אמממ.. יום שני שיעור שני...!!!!!!!!
תודה לכולכםםםםםם מתוקייים ומתוקותתת 3>
למרות באיחור אבל בהצלחה
איך היה השיעור הראשון אני מתה מפחדדד מהשיעור הראשון ובאוגוסט אני מתחילה 😊
תתארי קצת
QUOTE (oshritsa @ 21/07/2007) למרות באיחור אבל בהצלחה
איך היה השיעור הראשון אני מתה מפחדדד מהשיעור הראשון ובאוגוסט אני מתחילה 😊
תתארי קצת
ווואי גם אני בע"ה
מתחילה באוגוסט איזה יום!
באמת תתארי אך היה לך ??
יותר פרטים מה עשית וכו' . . .
חחחחחח
מיכלו'ש
QUOTE (--בובית--10 @ 22/07/2007) QUOTE (oshritsa @ 21/07/2007) למרות באיחור אבל בהצלחה
איך היה השיעור הראשון אני מתה מפחדדד מהשיעור הראשון ובאוגוסט אני מתחילה 😊
תתארי קצת
ווואי גם אני בע"ה
מתחילה באוגוסט איזה יום!
באמת תתארי אך היה לך ??
יותר פרטים מה עשית וכו' . . .
חחחחחח
מיכלו'ש
אמממ יפה לכן שאתן מתחילות !!
תראו , אל תפחדו !! זה ממש לא מפחיד והכל הולך חלק .. הוא גם מאוד איתכן המורה (כי הוא בכל זאת יודע שזה שיעור ראשון וגם בשיעור השני הוא יעזור לכן והכל! אז אל דאגה!)..
בהתחלה הוא בא לאסוף אותי עם עוד תלמידה שלו שהייתה בשיעור שני..
ויצא לנו מזה טוב כי ככה הוא חזר איתה קצת על החומר והכל אז היה לה ממש טוב!
ו.. הוא הסביר לי איזה רבע שעה על האוטו.. תרגל איתי סתם ביבש כזה על האוטו איפה זה כל דבר ומה עושים..
ממש הסביר והכל.. ואז הוא אומר לי "טוב עכשיו תתחילי לנסוע"...
ואני כזה "מה?!?! אתה לא רציני!!!" חחחחחח
ואז הוא סתם צחק ועבר איתי שלב שלב איך אני מתחילה וזה.. הכי לא מפחיד..
הוא ניווט לי בהגה והכל שאני לא אעלה על מדרכות והכל.. הסביר לי מה קורה אם אני סוטה מהכביש וזה..
איך אני עולה בחזרה לכביש והיה ממש כיף!!!!!!!!!!!!!!! באמת!!!!!!!!!!
וגם יכבה לכן האוטו... (המורה עשה לי את זה בכוונה כדשי להסביר לי משהו!!!!)
אבל היה ממש כיףףףףףף!!!!!!!!!! באמת!!!!!!!!!!!!! 😊😊😊
אין מה לפחדדד בכלללל !!!!!!!!!!!
מחכה למחרררררררר... 😉
אחלה הסבר
אני מקווה שכבר בתחילת אוגוסט אני כבר יתחיל שיעור נהיגה אצל דוד שלי
ואני עדיין מפחדת
על תדאגי מאמייי!! הכל יהיה בסדר!!!!! אני מאחלת לך המון בהצלחחחההה!! =]]]]
היום שיעור שני!! :]]]]
מתרגשתתת ..
ויהיה בסדר אושריתיייי 😊