QUOTE (ילדונות_17 @ 19/07/2007) חיימשלייי מצטערת שנעלמתי לךךך
אבל מאוד התגעגעתיייי
אוהבת'ךךך
שמחה בשבילך יפה שליייי
זה בסדר מתוקה
מבינה איתך!
אוהבת אותך הכי שיש 😊
|
![]() |
![]() |
אתר האהבה הישראלי