אוקי,תודה לכל אלה שהחזיקו בשבילי אצבעות!
תודה ענקית
http://www.lovesite.co.il/modules.php?name...showtopic=71116
אתם כל-כך מדהימים! 😁 😁
אצל ההורים,הכול מעולה,אפילו לא חשבנו שיהיה כל-כך טוב!..
היה להם משפט נורא חשוב בקשר לעסק שהיה לנו לפני 3 שנים
והמצב הסתדתר ברוך השם כימעט עד הסוף!
לגבי הידיד..?
לכל אלה שתמכו,החזיקו אצבעות
כל-כך תודה
הוא אחלה בן-אדם
מקסים,
יש לו קול מתוק
וצחוק נהדר
וזהו,שמחה שהכרתי אותו במציאות
אחרי שנתיים שהתכתבנו .. 😁
קיצורררררר
יום נהדר!
עכשיו יש לחברה טובה שלי יומולדת
אני צריכה לזוז!
תודה מיוחדת
לליאורי שלי
נסיכה מדהימה,
תודה לך על הכול!..
תודה על ההודעות חח.. 😊
תודה על התמיכה כל הזמן
אוהבת אותך!
אנשים!?..אתם מדהימים!..אני אוהבת אותכם
תודה על הכול!
מוווווווווווואההההההההה





