אוףף נמאס לי באמת ,
מה קורה לי לעזאזל?
פעם אני שמחה פעם אני עצובה ומבואסת
אני כבר לא שולטת המצבי רוח שלי
ואני לא מבינה למה זה קורה לי😢
יהיה טוב!
בדיוק יהיה טוב
לא ודעת מה קרה אבל יעבור
וגם לי זה קורה רגע אחד הכי שמחה ואז הכל נעלם
הכי חשוב שזה עבור ושתעלי חיוך
לאב יהה המון
חוחו גם אני ככה =\
מאמייי תני חיוך , יהיה טוב ( :
אוהבת אותך
מאמי זאת תקופה שתעבור
לפעמים יש עליות לפעמים ירידות
תחשבי חיובי תעשי
מה שאת אוהבת תנקי את הראש
ויהיה טוב
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יפפפהה תמיד יש תקופוות של עליה וירידה במצב רוח..
במיוחד בגיל ההתבגרות בוביק..
יהיה בע"ה רק טוב 😊
אוווווווווווהבת
-רעות-
זה גיל ההתבגרות חחחחח באמת מתוקה!!!
כולנו ככה
לכמה זמן אושר ולכמה זמן דאון.
חרא גיל אה 😊
חח נראה לי גיל ההתבגרות הגיע לי מאוחר מדיי...
תודה על התמיכה יפות שלייי
היחידות שמעודדות אותי😊
אוהבת אותכןןןן הכי הרבה!!!
ליאורי שלי?
תסכלי אני ככהה גם אבל זאת תקופה מסוימתת שכול הזמן טוב ורע.
אבל לבסוףף תמיד יהיה טוב נכון?
זה יעבור .
ועכשיו אני רוצה חיוך כמו אתמול שעשינו צחוקים 😛
אוהבת אותך מלא משוגועת שלי (:
שולחת לך חיבוקי ענקייייייייייייייייי
חחחחחחחחח משוגעת שלייי
איך את מעלה לי חיוךךך בלי מהדק או משהו כזהה
חחחח
מה את משווה אותי אלייך? את מדהימהההה
את מתמודדת עם דברים כמו גדולהההה
אוהבת אותךךך😊
זה יעבורר!!!
מוכר לי
קרה משהו ?
חחח אשכרה גיל ההתבגרות
תעברי אותו ((:
3>
QUOTE (_קרנוש_ @ 19/07/2007) מוכר לי
קרה משהו ?
חחח אשכרה גיל ההתבגרות
תעברי אותו ((:
3>
אבל את גיל ההתבגרות עברתי חח
כן זה יעבור...
רק שיעבור
אוהבת אותךךך
QUOTE (limaori @ 19/07/2007) חחחחחחחחח משוגעת שלייי
איך את מעלה לי חיוךךך בלי מהדק או משהו כזהה
חחחח
מה את משווה אותי אלייך? את מדהימהההה
את מתמודדת עם דברים כמו גדולהההה
אוהבת אותךךך😊
זה יעבורר!!!
חחחחחחחחחחח בכיף כול הזמן אני יעלה לך חיוך חחחחח חחחח כן בלי מהדק חח 😁 😕
חחח משוגעתתת שלי 😛
ליאור?
אני לא מדהימה את המדהימה טוב נו אני גם מדהימה 😛
נכון ואת הכול אני יעבור בעזרת השם אני חזקה 😊
זה יעבור כמו טיל דונט וווארי (אנגלית עברית חח)
אוהבת אותך מלא מלא 😁
QUOTE (lipaz-sol @ 19/07/2007) QUOTE (limaori @ 19/07/2007) חחחחחחחחח משוגעת שלייי
איך את מעלה לי חיוךךך בלי מהדק או משהו כזהה
חחחח
מה את משווה אותי אלייך? את מדהימהההה
את מתמודדת עם דברים כמו גדולהההה
אוהבת אותךךך😊
זה יעבורר!!!
חחחחחחחחחחח בכיף כול הזמן אני יעלה לך חיוך חחחחח חחחח כן בלי מהדק חח 😁 😕
חחח משוגעתתת שלי 😛
ליאור?
אני לא מדהימה את המדהימה טוב נו אני גם מדהימה 😛
נכון ואת הכול אני יעבור בעזרת השם אני חזקה 😊
זה יעבור כמו טיל דונט וווארי (אנגלית עברית חח)
אוהבת אותך מלא מלא 😁
אהאההאא אחות קטנה שלייי
כמה שאני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
כמה ששמחת אותי היום ואתמולללללללללללללללללללללל
אוהבת אותךךךך היכ הרבבההההה
QUOTE (limaori @ 19/07/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 19/07/2007) QUOTE (limaori @ 19/07/2007) חחחחחחחחח משוגעת שלייי
איך את מעלה לי חיוךךך בלי מהדק או משהו כזהה
חחחח
מה את משווה אותי אלייך? את מדהימהההה
את מתמודדת עם דברים כמו גדולהההה
אוהבת אותךךך😊
זה יעבורר!!!
חחחחחחחחחחח בכיף כול הזמן אני יעלה לך חיוך חחחחח חחחח כן בלי מהדק חח 😁 😕
חחח משוגעתתת שלי 😛
ליאור?
אני לא מדהימה את המדהימה טוב נו אני גם מדהימה 😛
נכון ואת הכול אני יעבור בעזרת השם אני חזקה 😊
זה יעבור כמו טיל דונט וווארי (אנגלית עברית חח)
אוהבת אותך מלא מלא 😁
אהאההאא אחות קטנה שלייי
כמה שאני אוהבת אותךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
כמה ששמחת אותי היום ואתמולללללללללללללללללללללל
אוהבת אותךךךך היכ הרבבההההה
אעאעאעאאע חחחחחחח אחות גדולה 😛
בכיף כול הזמן אני ישמח אותך או יותר נכון את שימחת אותי חחחחחחח
עם השירים וזה חחחח היה קורע 😂
והיום חחח במסן חחח קרועה אחת 😂
אני אוהבת אותך הכי ביקום ואני שמחה כשאת שמחה 😁 😛
מאמייי תני חיוך , יהיה טוב ( :
אוהבת אותך 😊