QUOTE (limaori @ 19/07/2007) QUOTE (_קרנוש_ @ 19/07/2007) מוכר לי
קרה משהו ?

חחח אשכרה גיל ההתבגרות
תעברי אותו ((:
3>
אבל את גיל ההתבגרות עברתי חח
כן זה יעבור...
רק שיעבור
אוהבת אותךךך
מאמי דברי איייתי