QUOTE (limaori @ 19/07/2007) QUOTE (_קרנוש_ @ 19/07/2007) מוכר לי
קרה משהו ?
חחח אשכרה גיל ההתבגרות
תעברי אותו ((:
3>
אבל את גיל ההתבגרות עברתי חח
כן זה יעבור...
רק שיעבור
אוהבת אותךךך
מאמי דברי איייתי
|
![]() |
![]() |
התחבר לחשבון שלך באהבה
יצירת חשבון חדש
נשלח לך קישור לאיפוס
אתר האהבה הישראלי

