QUOTE (-החיים-בזבל- @ 20/07/2007) QUOTE (ysataia-vika @ 20/07/2007) QUOTE (-החיים-בזבל- @ 20/07/2007) מזדהה . .
איזו אופטיומיות , הלוואי עלי קצת .
יהיה טוב 3>
פשוט תשני את כיוון החשיבה שלך..>.<
גמאני קודם חושבת מחשבות חולניות..
ואחרי זה אני חושבת שוב ומשנה כיוון😊
ואת לא יודעת כמה זה עושה טוב
איך ? 😢
נגיד את חושבת יופי אין לי בשביל מה לחיות הוא עזב אותי בגד בי זיין אותי זרק אותי היה איתי רק בשביל זה!
החברותש לי לא מקשיבות לי כל החיים בזבל אין משמעות לחיים אין טעם לחיות! פאקה פאקה פאקה...
את חושבת עוד פעם ועוד פעם עד שאת מגיעה למסקנה..!
" הוא השתמש בי , עשיתי טעות...למדתי, התחזקתי.. אני אכיר מישהו אחר ולא אתן לו לעשות את זה.
אני אשתנה...יש עוד אנשים בעולם שאני יכולה להיכנס להם ללב...יש עוד מטרות בחיים שלי.
למשל האיפה לנסוע לח'ול או משהו...אפעם לא יודעים לאן החיים יקחו אותך... אז למה פשוט לא לחיות ולראות לאן הם באמת יקחו אותך....החיים הם כמו קופסת הפתעות....אז פשוט סובלים קצת כדי לראות מה תיהיה ההפתעה הבאה...😊"
פשוט תנסי אני מאמינ ה שאת יכולה כל אחד יכול!! קצת אופטימיות לא תהרוס..>.< והכי טוב זה לבטע את האופטימיות בכתיבה כי אחרי זה את גם מאמינה בזה 😊 אצלי זה כה לפחות😊
בהצלחה😊😊





