יפה שלי
יהיה בסדר קבליי מלא נשיקות וחיבוקים
QUOTE (רעות233 @ 19/07/2007) יפפה שלייי..המוןןןן רגשוות..
רואים שקשהה לך-לפי דעתי תני לעצמך לבכות..
אל תעצרי הכל זה יהיה לך יותר קשה וכואב..תבכי
צעקי פשוט ת פ ר ק י זה יעזור לך לחשוב בצלילות..
זה יהיה לך הרבה ותר קל..אני יכולה להבטיח לך!!!
אני מקווה שתיעברי את זה כמה שיותר מהר..
בההצלחחהה..
ותנ חיוך בוביק..הכל לטובה!!!!
אווווווווווווווהבת
-רעות-
אני לא אתן לעצמי לבכות...כי כבר בכיתי מספיק.
אני לא משאירה הכל בתוכי אני מוציאה אבל בדרך אחרת.
והמחשבה שלי צלולה עכשיו גם בלי...אבל אולי הכל בגלל המצב רוח בינתיים.
ואם אני ממש ממש ארצה לבכות ולא אוכל יותר אני אתפרק וכן תודה לךך😊
אוהבת המו.ץ.
QUOTE (דוביייייייי @ 19/07/2007) QUOTE (טוניטה @ 19/07/2007) יהיה טוב..
ואם זה עוזר לך
אז קבלי חיבוק ענק..
אוהבת המוןן
ושתדעי לך שאני ממש מתחברת למה שכתבת ...
אשכרה כאילו אני כתבתי את זה , או כתבת עליי או משהו חח
יהיה טוובבב
יהיה😊
QUOTE (כרמית+אלעד @ 19/07/2007) יפה שלי
יהיה בסדר קבליי מלא נשיקות וחיבוקים
תודה😊😊
אני באמת צריכה כאלה עכשיו ^^
יפה !
זה מה שתמיד רציתי להגייד רק חיכיתי שזה ייצא לי מהפפה ולא יצא !
זה מזה הסתכלות טובה
אני סוגדת לך
QUOTE (לוחם_אור @ 19/07/2007) יפה !
זה מה שתמיד רציתי להגייד רק חיכיתי שזה ייצא לי מהפפה ולא יצא !
😊
QUOTE (chen-daskal @ 19/07/2007) זה מזה הסתכלות טובה
אני סוגדת לך
תודה חח😊
מזדהה . .
איזו אופטיומיות , הלוואי עלי קצת .
יהיה טוב 3>
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 20/07/2007) מזדהה . .
איזו אופטיומיות , הלוואי עלי קצת .
יהיה טוב 3>
פשוט תשני את כיוון החשיבה שלך..>.<
גמאני קודם חושבת מחשבות חולניות..
ואחרי זה אני חושבת שוב ומשנה כיוון😊
ואת לא יודעת כמה זה עושה טוב
תתפלאי... מתים
מתים מבפנים וזה דבר יותר גרוע מלמות פיזית.. מבחינתי לפחות.
ויש כאלה שמתאבדים , ככה שהיא כן גורמת למוות.
QUOTE (G-A-L @ 20/07/2007) תתפלאי... מתים
מתים מבפנים וזה דבר יותר גרוע מלמות פיזית.. מבחינתי לפחות.
ויש כאלה שמתאבדים , ככה שהיא כן גורמת למוות.
התאבדות זאת מחלה נפשית...
הכל בראש...ואם הראש שלך בסדר אז את לא תמותי מזה...
אז כן אם את בנאדם חלש..אז את תמותי מזה..
אבל הפואנטה היא למצוא את הדרך ולא לגמור עם עצמך כי קצת כואב לך.
תראי ילדים יתומים מסוממים מה לא...אין להם אהבה...אבל הם עדיין ממשיכים לחיות
יודעת למה? כי הם רוצים לחיות ...כי הם מאמינים שיש מטרה.
אז מה קרה שלא קיבלת קצת אהבה מזה שרצית...
יש לך אהבה של אמא, של אבא, שאלוהים מעניק לך.
ויש אהבה שמחפשים...אז לא קיבלת אותה ממישהו שחשבת שאת צריכה לקבל ממנו לא אומר כלום.
וכן יכול להיות תקופה מזויימת את מרגישה שאין מטרה לחיים..שאין משמועת...אבל זה זמני
לא צריך לעשות מעשים פזיזים.. ותץאמיני לי שאם את לא מתאבדת...וחייה קצת וסובלת את לא תמותי מזה
וזאת המשמעות שלא מתים מאהבה..!
QUOTE (ysataia-vika @ 20/07/2007) QUOTE (-החיים-בזבל- @ 20/07/2007) מזדהה . .
איזו אופטיומיות , הלוואי עלי קצת .
יהיה טוב 3>
פשוט תשני את כיוון החשיבה שלך..>.<
גמאני קודם חושבת מחשבות חולניות..
ואחרי זה אני חושבת שוב ומשנה כיוון😊
ואת לא יודעת כמה זה עושה טוב
איך ? 😢
הכוונה היא כוונה נפשית .. כי את כן מרגישה שאין לך בשביל מה לחיות
ובאותו הרגע אין לך את ההגיון לעשות השלכות לגביי מחר. או מחרותיים
אז יש כאלה חלשים.. שפשוט מעדיפים לאבד את החיים שלהם.. כי הם חושבים שלא יצליחו להמשיך הלאה ..
אני לא כזו , אני במטרה שכל דבר עובר... גם הכאב הכי גדול ..
QUOTE (G-A-L @ 21/07/2007) הכוונה היא כוונה נפשית .. כי את כן מרגישה שאין לך בשביל מה לחיות
ובאותו הרגע אין לך את ההגיון לעשות השלכות לגביי מחר. או מחרותיים
אז יש כאלה חלשים.. שפשוט מעדיפים לאבד את החיים שלהם.. כי הם חושבים שלא יצליחו להמשיך הלאה ..
אני לא כזו , אני במטרה שכל דבר עובר... גם הכאב הכי גדול ..
אז אני אומרת לך...אני יודעת שלא מתים מאהבה בגלל זה אני לא מתאבדת ולא שום דבר אחר..!
אז כדי שכולם ידעו את זה..!! אהבה לא הורגת!