מי שם?!
כנראה שאני 😊
מי מי מי בא?!
חעחעח ידיד שלי עובד שם אם זה עוזר לך😛
תהני
וואיי!! איזה כייף שממההה!! הייתי מלא פעמייםם!! רק רחוק לי מאד... חחחחח... בערך שלוש וחצי שעות נסיעה.. או קצת יותר.. חחחחח אבל ממש כייף שממהה!!
יא אני לא באה חחח
אבל תהני מאמי.😊
אני בע"ה הולכת להיות
ב-16.8
😁
ניראה לי שלא עזרתי לך הרבה
איך בא לי תהניי מאמיי שמחה בשבילך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תוווודה לכווולם (:
יאיא זהו נירשמתיי!!! הווולך להיייות כייייייףףףףףףףףףףףףףףףף!!!!! יאייאאייאיייי 😁
גם אני הולכת לממדיון ב1.8 בדיוק אני חוזרת מהצפון (:
תהני 3>
QUOTE (TtUuLlIi @ 19/07/2007) תהני מאמי 😊
😂
QUOTE (shani_bachar @ 19/07/2007) גם אני הולכת לממדיון ב1.8 בדיוק אני חוזרת מהצפון (:
תהני 3>
למה לא ב25 ? 😢
תודה, ותהניייי! :]