חח לא מתה על ממדיון..תהני מותק 😊
QUOTE (morand @ 19/07/2007) QUOTE (shani_bachar @ 19/07/2007) גם אני הולכת לממדיון ב1.8 בדיוק אני חוזרת מהצפון (:
תהני 3>
למה לא ב25 ? 😢
תודה, ותהניייי! :]
חחח כי זה מה שהיה נוח לכל החברות (:
תודה יפתי 3>
אני כנראה יהיה שם או לא יודעת
באחד הפארקי מים חחח
אבל לא יודעת מתי בדיוק