ידיד טוב שלי,(וירטואלי) 😉
"חברה אמיתית" בואו נגיד
בא אלי לביקור!..(=
אנחנו מתכתבים שנתיים!..😁
הוא חזר מחו"ל
הכרתי אותו דרך פורום (כמו שאותכם)
רק עדין לא ראיתי אותו
מחרתיים הולכת להיפגש איתו
לפני שעה הוא התקשר אליי.. 😁
ואי איזה קול חח 😁
ביקש לבוא מחר,אבל מה מחר? אני לא מוכנה נפשית למחר חח
אז אמרתי יום חמישי
מקוה שיהיה נחמד
כמו השיחות שלנו במסנג'ר!
כי הוא בשבילי מהווה כל-כל הרבה
תמיד יודע להגיד את המילה הנכונה,לעודד,לתמוך תמיד אבל!
ואי..
אני מתרגשת! 😊
תאחלו לי הצלחה 😊
חחח איזו מתוווקה תהני יפתתתי ( :
יאאאא
תהנייי
ואל תיהיי לחוצה
הכל יהיה טוב
אוהבת המוןן
תודה יפות שלי..!..(=
אוי אני לחוצה.
אבל בהתחלה ככה
ניפגש,נגיד שלום
הלחץ ילך
אוהבת אותכן
חחח מתוקה שלי בהצלחה תהנו😊
תודה חופיתי
אוהבת אותך נסיכה
שמחה שאת שמחה מתוקה 😊 תהנו...
חח שמחה בשבילך . . תהני =]
תודה מתוקות!..(=
איזה חיוך יש לי יאלה.. 😁
הוא תמיד גורם לי לחיך 😁
חחח מתוקה שלי בהצלחה תהנו 😊
חח מתוקה תהני מאמי אוהבת אותך ותשמרי על עצמך😊
QUOTE (כרמית+אלעד @ 17/07/2007) חחח מתוקה שלי בהצלחה תהנו 😊
😉 😁 😁
תהנו..אבל מאמי תיזהרי תשמרו על עצמכם..ואני מקווה שתהני
בהצלחההה יפהה שליי
אני ממש ממש שמחה בשבילך
תהני הכי בעולם נסיכה
אוהבת אותך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נסיכהההה שליייייייייייייייייייייייייי
אני כל כך שמחההה בשבילךךךך
רק תהיי מאושרתתת
אוהבת אותך כל כךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חחח אני מתרגשת יותר ממך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
רק בהצלחה יפתייי