חחחחחחחחחח חמודה😊
שיהיה לך בהצלחה מאמי...
תהני
איך הלך חיימשלי?
מקווה שנהנת
אני אוהבת אותךךךך!
אהההההההההההההההההההההההההההההההההה
אז בגלל זההההההההההההההההההההההההההה......................?!?!?!?!?!
טוב...אז תהני
😊
QUOTE (pelad1 @ 19/07/2007) אהההההההההההההההההההההההההההההההההה
אז בגלל זההההההההההההההההההההההההההה......................?!?!?!?!?!
טוב...אז תהני
😊
תגיד!?
מה נסגר איתך אלעד?!?..
מה עשיתי לך?!...
מה?.
מה?
מה?
למה היית רע אליי במסן!?
QUOTE (_קרנוש_ @ 19/07/2007) שמחה בשבילך
ודברי איתי 😢
הנה שלחתי הודעה
מווואה
QUOTE (רגייי @ 19/07/2007) QUOTE (pelad1 @ 19/07/2007) אהההההההההההההההההההההההההההההההההה
אז בגלל זההההההההההההההההההההההההההה......................?!?!?!?!?!
טוב...אז תהני
😊
תגיד!?
מה נסגר איתך אלעד?!?..
מה עשיתי לך?!...
מה?.
מה?
מה?
למה היית רע אליי במסן!?
כנראה שהיתה לנו אי הבנה...
חבל ש"התנתקת" אחרת היית מבינה מהר מאוד שדיברתי אליך יפה..
QUOTE (pelad1 @ 19/07/2007) QUOTE (רגייי @ 19/07/2007) QUOTE (pelad1 @ 19/07/2007) אהההההההההההההההההההההההההההההההההה
אז בגלל זההההההההההההההההההההההההההה......................?!?!?!?!?!
טוב...אז תהני
😊
תגיד!?
מה נסגר איתך אלעד?!?..
מה עשיתי לך?!...
מה?.
מה?
מה?
למה היית רע אליי במסן!?
כנראה שהיתה לנו אי הבנה...
חבל ש"התנתקת" אחרת היית מבינה מהר מאוד שדיברתי אליך יפה..
אוקי!..
שמחה שהכול יסתדר!
תזכור
שאני בחיים לא אעליב אותך!
אוהבתתת
מוואה 3>
QUOTE (רגייי @ 19/07/2007) QUOTE (pelad1 @ 19/07/2007) QUOTE (רגייי @ 19/07/2007) QUOTE (pelad1 @ 19/07/2007) אהההההההההההההההההההההההההההההההההה
אז בגלל זההההההההההההההההההההההההההה......................?!?!?!?!?!
טוב...אז תהני
😊
תגיד!?
מה נסגר איתך אלעד?!?..
מה עשיתי לך?!...
מה?.
מה?
מה?
למה היית רע אליי במסן!?
כנראה שהיתה לנו אי הבנה...
חבל ש"התנתקת" אחרת היית מבינה מהר מאוד שדיברתי אליך יפה..
אוקי!..
שמחה שהכול יסתדר!
תזכור
שאני בחיים לא אעליב אותך!
אוהבתתת
מוואה 3>
😁 מאמי את עייפה לכי לישון
😁
😂
סורי על האיחור
איך היייייייייה ? D:
QUOTE (shani_bachar @ 19/07/2007) סורי על האיחור
איך היייייייייה ? D:
אמממ הכול היה מעולה!
פתחתי אשכול ...בשם "מדהים,מדהים מדהים מדהים"
אם בא לך כנסי!..😁😁
מוואה3>