QUOTE (יובלושיתית @ 18/07/2007) זה לא טריק הייתי עם חברות שלי שלא יודעות איך לעשות את זה שאלנו איזה סוג מכוניות יש לאנשים שאני מכירות וענה על התשובה שאלנו איך קוראים לאקס שלי זה ענה שאלנו עם מי ילדה מדברת בטלפון זה ענה על הכל ולא עבדו עלינווו !!!!
חחחחחח
מה יש לך ?
את לא שמה לב שכולם פה כותבים שהםם עבדו על חברים שלהם עם האתר הזה....
ואני עווד מסביר איך לעבוד על חברים שלכם ואת עווד אומרת שזה אמיתי ?
מה נסגר ? חחחח...
חברה שלך בטח כתבה את כל התשובות
איך שסיפרו על האתר הזה האמנתי ,
אבל ישבתי בבית וחשבתי ,
מי יפתח לנשמה אתר ??
יש למעלה בשמים אינטרנט ? איך הגיע תשתיות ?
וחווץ מזה היום הנשמות לא מפותחות הם לא יודעות איזה מחשב לקנווות 😊
חחח ..
מצב רוח טווב יש לי היום !
QUOTE (לוחם_אור @ 19/07/2007) QUOTE (יובלושיתית @ 18/07/2007) זה לא טריק הייתי עם חברות שלי שלא יודעות איך לעשות את זה שאלנו איזה סוג מכוניות יש לאנשים שאני מכירות וענה על התשובה שאלנו איך קוראים לאקס שלי זה ענה שאלנו עם מי ילדה מדברת בטלפון זה ענה על הכל ולא עבדו עלינווו !!!!
חחחחחח
מה יש לך ?
את לא שמה לב שכולם פה כותבים שהםם עבדו על חברים שלהם עם האתר הזה....
ואני עווד מסביר איך לעבוד על חברים שלכם ואת עווד אומרת שזה אמיתי ?
מה נסגר ? חחחח...
חברה שלך בטח כתבה את כל התשובות
איך שסיפרו על האתר הזה האמנתי ,
אבל ישבתי בבית וחשבתי ,
מי יפתח לנשמה אתר ??
יש למעלה בשמים אינטרנט ? איך הגיע תשתיות ?
וחווץ מזה היום הנשמות לא מפותחות הם לא יודעות איזה מחשב לקנווות 😊
חחח ..
מצב רוח טווב יש לי היום !
חחחחחח
את לא רצצינית יובלושיתית....