חחחחחחחח חברה שלי עשתה לחברה שלי אחרת את זה
והיא נבהלה כמו עמה 😁
חחחחחחחחח נו שיר כאילוא ת לא היית נבהלת
תקשיבו
הייתי כזה עם חברות
ואז אני עושה לחברה שלי כזה תשאלי אותו מה יש לי ביד
אז היא שואלת
הוא רושם קרם לשיער
העפתי את הקרם מהידיים זה היה מפחיד
ואחרי זה שעבדנו על חברה שלי
אז היא הייתה בטוחה שאנחנו שולחים לו הודעות מהפלאפונים
אז היא לקחה לכולם את הפלאפונים סגרה אותם והחביאה אותם חחחח
חחח מצחיק..
אצלנו גם עשו את זה ועוד אמרו כזה למישהו חד הוא לא עונה נכון..חחח
אללללל תעשו את זה!!!!
ידיד שלי החבר הכי טוב שלו עושה לו את זה...
הוא רב איתו מכות כי הוא ממש נכנס לזה חזק..
הוא שבר חלון 😮
קיצר הרס להם את כל החברות
זה לא יפה......
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 17/07/2007) אללללל תעשו את זה!!!!
ידיד שלי החבר הכי טוב שלו עושה לו את זה...
הוא רב איתו מכות כי הוא ממש נכנס לזה חזק..
הוא שבר חלון 😮
קיצר הרס להם את כל החברות
זה לא יפה......
ואי ,
לקח קשה היתי אומרת |=
^^ חחחחחחח
לא הבנתי איך עובדים על מישו אחר..
כאילו, צריך להקליד את התשובה שניה לפני ששואלים את השאלה, אז איך מרכיבים דבר שלם בלי שהוא ישים לב? (מי שעובדים עליו)
QUOTE (-החיים-בזבל- @ 17/07/2007) QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 17/07/2007) אללללל תעשו את זה!!!!
ידיד שלי החבר הכי טוב שלו עושה לו את זה...
הוא רב איתו מכות כי הוא ממש נכנס לזה חזק..
הוא שבר חלון 😮
קיצר הרס להם את כל החברות
זה לא יפה......
ואי ,
לקח קשה היתי אומרת |=
כןן כי הוא שאל אותו משו שבאמת חשוב לו
ואיכשהו היה כזה צירוף מקרים שהוכיח לו שכאילו האתר הזה צדק..
קיצצצר הוא ממש התאכזב ממנו. ..
חחחחחחחחח אני חולה על זה על כמה אנשים עבדתיי ..חח
חחחחחחח
עשששו לי...
בהתחלה נגגגנננבבתתי...
אח"כ כולללנו נשפפכנו כי חללאס, כמה אפשר כבר לעבוד??
ואז קראנו לחברר..... הוא בכלל נבהל חחחח
וזה עוד היה בבי"ס, בספרייה XD
אתר אחד הקורעים😊
אבל מפחיייד ומלחיץ בהתחלה..
וואי חחחחחח הרבה עבדו עליי עם האתר הזה חחחחחחחחח 😁 😁 😂 😕
עשיתי לחופיתתתתתתתתתתת חחחחחחחח הייתי חייבת לצלם תפנים שלה ולהעלות לאתר חחח
ועשיתי לחברות דודים לאחיות שלי
זה לא טריק הייתי עם חברות שלי שלא יודעות איך לעשות את זה שאלנו איזה סוג מכוניות יש לאנשים שאני מכירות וענה על התשובה שאלנו איך קוראים לאקס שלי זה ענה שאלנו עם מי ילדה מדברת בטלפון זה ענה על הכל ולא עבדו עלינווו !!!!
חחחחחחחחחח אני מכירה את זה
עשיתי את זה לחבר שלי הוא נכנס ללחץ איך הוא יודע את כל התשובות
QUOTE (יובלושיתית @ 18/07/2007) זה לא טריק הייתי עם חברות שלי שלא יודעות איך לעשות את זה שאלנו איזה סוג מכוניות יש לאנשים שאני מכירות וענה על התשובה שאלנו איך קוראים לאקס שלי זה ענה שאלנו עם מי ילדה מדברת בטלפון זה ענה על הכל ולא עבדו עלינווו !!!!
נו בטח שעבדו עלייך, החברה שהקלידה את השאלות ידעה איך לעשות את זה..
אני קודם שמעתי שזה אתר שעובדים על אנשים ורק אחר כך ראיתי אותו ככה שלא עבדו עליי
חח רק אני לא מכירה את זה
אבל טוב שהזהרתם אותי חחח
שלחו לי בפרטי את האתר😊