נשמה שליייי לא משנה כמה אשכולות תפתחייי
כל מה שטוב לך טוב גם לנוו
וזה טוב שאת פורקתתת
ותחייכי
רק חיוך זה שמשפר הכול!!!
אוהבת אותךךך יפה שלייי😊
אני שממחה שטוב לך (:
הלווואיי -
ותמיד תשאארי מאושרת !
לא משמנה מה העיקר יש לך חיוך ואני שמחה 😊
את תעבירי את הכל ילדונת ! 😊😊😊
לאביו!
אל תשכחי לבצבץ 😁
QUOTE (lipaz-sol @ 17/07/2007) QUOTE (limaori @ 17/07/2007) נשמה שליייי לא משנה כמה אשכולות תפתחייי
כל מה שטוב לך טוב גם לנוו
וזה טוב שאת פורקתתת
ותחייכי
רק חיוך זה שמשפר הכול!!!
אוהבת אותךךך יפה שלייי😊
ליאור נשבעת לך?
את כזאת מתוקה ומדהימה.!! 😛
אני מחייכת יותר טוב לי 😊
אוהבת אותךךך מאוד 😁
שיהיה לך רק טוב מאמיייי
אוהבת אותךך
ויהיה טובבבב
אנחנו ביחד איתך בכל תקופה !!!
חחח מצדי תפתחי פה 829598 אשכולות ביום העיקר שיהיה לך טוב מאמי ( :
QUOTE (lipaz-sol @ 17/07/2007) QUOTE (hofit189 @ 17/07/2007) לא משמנה מה העיקר יש לך חיוך ואני שמחה 😊
את תעבירי את הכל ילדונת ! 😊😊😊
לאביו!
אל תשכחי לבצבץ 😁
וגם אני שמחה יש לי חיוך 😁
אני יעבור הכול בעזרת השם.
אוהבת אותך חופיתי 😛
חחחח ואני לא ישכח חחחחחחחחחח קרועה חחחח 😯 😂 😁
חחחח גם אני אותך מהממת!
חעחעחעחעחע 😊 😂
llllllllllllllllllllllllllll
.........................
כמממה אהבה חעחעח יאללה איזה חמודייייים אנחנו ( :