שיהיה לך רק טוב מאמיייי
אוהבת אותךך
ויהיה טובבבב
אנחנו ביחד איתך בכל תקופה !!! 😊
אני שמחה שאת מרגישה ככה
תמיד תהיי חיובית הכל יהיה טוב
תהיי חזקה ותזכרי שתמיד
אני פה בשבילך אוהבת אותך מאודד
קבלי חיבוק ענקי ומאמי תשתדלי לא
להציף את הפורום למרות הכל יש חוקים😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
רק שיהיה לך טוב, תמיד תמיד תמיד.
ושתמיד תהיה עם חיוך מאמי. . . . :]
QUOTE (limaori @ 17/07/2007) נשמה שליייי לא משנה כמה אשכולות תפתחייי
כל מה שטוב לך טוב גם לנוו
וזה טוב שאת פורקתתת
ותחייכי
רק חיוך זה שמשפר הכול!!!
אוהבת אותךךך יפה שלייי😊
מואהההההה
שמחה בשבילך מאמי..זה מגיעה לך לחייך קצת..תחייכי כמה שאת יכולה
...........................