אני חייבת לומר לך משו.
אני פשוט אוהבת אותך!!
אני יודעת שקשה לך בתקופה הזו,
אבל באמת שיהיה טוב.
אנלא ממש יודעת מה לומר..
כי אני חושבת שזה טוב כשאת בוכה,
כי זה נורא טוב ומשחרר..
אבל אם זה מעודד אותך-
אתם כאלו חמודים!
באמת!!
וואי, ואיך שאתם אוהבים אחד את השני זה הדבר הכי מתוק בעולללםם!!
ובקשר לשאר הדברים שמעיקים-
אני כ"כ מבינה אותךךך!!
ובאמת שאת תמיד מוזמנת להתקשר אלי לבכות, לצחוק, לחייך, לפרוק..
כי באמת, חיים שלי, אהובתי, אני אוהבת אותךךך!!
אין מילים לתאר את זה!
ובאמת שאני כאן בשבילךךך!! ואת יודעת את זה!!
(אז נצלי את זה.. חח!)
חולת נפש חייכנית שלי,
אוהבת אותך מלאאאאאאאאא!!
ברי שלך.. חח 😁
עריכה: סורי שלקח לי כ"כ הרבה זמן לפתוח את האשכול.. לא הספקתי להגיע למחשב!
- אבל זה לא אומר שאני אוהבתותך פחותת!! חיים שלי!!
ברווווש איזו מתוקה( :
מורני , לא יודעת במה מדובר אבל אני אוהבת אותךך בובייי ( :
אוי ברושית
איזה מדהימה את!
ומורני!?
את הנשמה שלנו!
את המלאך של הפורום הזה!
אוהבת אותך נסיכה שלי!
מואהה 3>
יא ברוש מאמי את כזאת מתוקה חיחיחי. 😁
ונאפי שלי מה שזה לא יהיה. 😉
הכול יעבור יהיה טובב בלי עין הרע. 😊
אני תמיד פה בשבילך את המלאך שלי 😁
אני אוהבת אותך אין סוף 😁
שולחת לך חיבוק גדולי מלא חום ואהבה. 😛
ברו'ש את לא יודעת כמה אני אוהבת
אותך חולת נפש שלי את מושלמת!
עודדת אותי מאוד ועשית לי ממש טוב
על הלב!!! תודה רבה רבה את בין
היחידים שיודעים מה קורה אז אני מעדיפה
לא לפרט פה כי זה דיי אישי תודה
על הכל מלאכית אוהבת אותך הכי בעולם
את באמת ריגשת ושימחת אותי
תודה רבה על הכל שולחת לך חיבוק ענקי
ומעריכה את זה הכי בעולם!
את כזאת מיוחדת ומגיע לך את כל הטוב שבעולם!!!
תודה תודה ושוב פעם תודה אחות גדולה
לא נורמלית שלי 😉
כריסס נסיכהה שליי אוהבת אותך מאוד מאמיי קבלי חיבוק ענקי ותודהה😊
רגינו'שש תודה רבה מאמי שלי אוהבת אותך מואההה!!!
ליפזו'שש שלי אני בטוחה שיעבור זה רק עניין של זמן אני לא מתרגשת
מזה הכל יסתדר בעזרת השם יהיה טוב תודה רבה יפה שלי אוהבת
אותך מאודד תודהה מאמיי מואההה!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (lipaz-sol @ 16/07/2007) יא ברוש מאמי את כזאת מתוקה חיחיחי. 😁
ונאפי שלי מה שזה לא יהיה. 😉
הכול יעבור יהיה טובב בלי עין הרע. 😊
אני תמיד פה בשבילך את המלאך שלי 😁
אני אוהבת אותך אין סוף 😁
שולחת לך חיבוק גדולי מלא חום ואהבה. 😛
מורני אני מתה עלייך !!!!!!!
^^ גמני עלייך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 16/07/2007) ברו'ש את לא יודעת כמה אני אוהבת
אותך חולת נפש שלי את מושלמת!
עודדת אותי מאוד ועשית לי ממש טוב
על הלב!!! תודה רבה רבה את בין
היחידים שיודעים מה קורה אז אני מעדיפה
לא לפרט פה כי זה דיי אישי תודה
על הכל מלאכית אוהבת אותך הכי בעולם
את באמת ריגשת ושימחת אותי
תודה רבה על הכל שולחת לך חיבוק ענקי
ומעריכה את זה הכי בעולם!
את כזאת מיוחדת ומגיע לך את כל הטוב שבעולם!!!
תודה תודה ושוב פעם תודה אחות גדולה
לא נורמלית שלי 😉
אני גם אוהבת אותך המון, חולת נפש שלייי!! מושלמת יותררר..
(סתם, אנחנו מושלמות יחדדד!!😊)
אני כ"כ שמחה שעודדתי אותך, כי ממש לא ידעתי איך!
ואני שמחה שטוב לך בלבבב!!! וואי, עושה אותי מאושרת שטוב לך בלב!!
(זה הזכיר לי הרגע את הפרסומת "טוב טוב טוב לי על הלב- זוגלובק.." חח)
אני מקבלת את החיבוק שלך מרחוק,
ושולחת לך חזרה חיבוק עוד יותר גדוולללל!!
את הכי מיוחדת בעולםםם!!
מתוקה שכמוךךך!!
(מתוקיםםםםםםםם אתםםם!!)
ואגב, לך מגיעה את הכי טוב בעולם גםםם!!!
אוהבת אותך המוןן המוןן המוווןןן
אחותי הפיציה שלייי!!!
וואי, לא יודעת איך חייתי עד שהכרנו!!
אני כ"כ לא רואה את החיים שלי בלעדיךךך!!
סרוטה שלי, חולת נפש, לא נורמלית בעצמךך!!
אגב, לא דיברנו היום😢
רציתי להתקשר ולא הספקתי לפני 3 ואז את הולכת לעבודה..
ועכשיו אמא בטלפון😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
ברושית..
חחחחחח גנבתי😊
חחחחחחחחחחחחח אל תעתיקי חוצפנית
את לא נורמלית אני לא מסכימה
מואה ענקית זה רק לי ובשבילי אל תהיי
ילדה רעה סתם צוחקת כפרה עלייך
את נסיכה שלי שולחת לך חיבוק ענקי
ומלא נשיקות את נסיכה
אני שטוחית שלך אישתי חחחח
אין כמוךךך ובאמת תודה על הכל
ברו'ש את הכי מיוחדת שיש
תודה רבהההההההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אאוי ברו'ש מלאכית שלי!!!
מדהימה אחת!! 😛
ומורני את תיראי שהכל יעבור
זה בהתחלה ככה
יש לך אהבה גדולה
ואין לך פה בכלל מה לטעות
או לחשוב פעמיים
אתם הרי ה-זוג המושלם
שלנו 😊
אז יפה שלי לחייך ואת תיראי
שהכל קורה לטובה , ויגמר בטוב
דברי איתי
אוווהבת הכי הכי הכי שיש
מיכלו'ש
מואההההה
3>
איזה מדהיהמ את ברוש!
ילדה פשוט נ-ד-י-ר-ה היה ליכ יייףף לפני שבוע איתך😊😊😊
את פשוט מקסימההההההה
דברי איתי במסן.
ומורני שלי אני פה תמיד תמיד תמיד בשבילך!
אני מקווה שלא קרה משהו גרוע ושתמיד תחייכי=]
וד"א יש לנו שיחה😉
אוהבתתת את כולכםםםםם!!!
חחח ובר מזה התמונה שליייי בחתימהה איזה קופה יצאתי😁😁 חחחח
ברווווש י'מתוקה P:
מורנושלי א=נ=י א=ו=ה=ב=ת א=ו=ת=ך!@
תדברי איתי מאמי..
מוואאאהה (=
QUOTE (MiLaNo @ 16/07/2007) איזה מדהיהמ את ברוש!
ילדה פשוט נ-ד-י-ר-ה היה ליכ יייףף לפני שבוע איתך😊😊😊
את פשוט מקסימההההההה
דברי איתי במסן.
חחח ובר מזה התמונה שליייי בחתימהה איזה קופה יצאתי😁😁 חחחח
את נדירה לא פחות!!! 😊
אוהבת אותךך כ"כ!!😊
ניסיתי לדבר איתך במסן ואת לא עונה.. 😢
ואת לא יצאת קופההה!!
יצאת הכי חמוד!! באמת!! תמונה שמעידה על שמחת חיים😊
אני דווקא ממש אוהבת אותההה😊
וכולם- תודה על המחמאות.. 😁
ונאפי שלי- שטוחההההה!!
אוהבת מלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אוי את מקסימה!
ואני אוהבת את כולכם!!!!!
בר ימקסימה...
נאפי שלי את תראי שהכל יסתדר את הילדה הכי שמחה בעולם
ואל תתני לכולם להשתלט על החיוך היפה שלך!
אוהב אותך ותמיד כאן לצידך!