QUOTE (hofit189 @ 16/07/2007) בר ימקסימה...
נאפי שלי את תראי שהכל יסתדר את הילדה הכי שמחה בעולם
ואל תתני לכולם להשתלט על החיוך היפה שלך!
אוהב אותך ותמיד כאן לצידך!
איזה מדהימות אתן אוהבת אתכן
חח ברוש כי תמיד שאני באה למחשב את מנותקת חח
מיכלו'ששש אוהבת אותך ממש שימחת אותי עם התגובה
תודה מלאכית שלי אוהבת אותך מאוד נסיכה את הכי מיוחדת שיש!
אופירו'ששש תודה מהממתת שליי הכל יסתדר הכל בחיים עובר
ויהיה טוב 😉 אני לא חוששת מזה! 😊 אוהבת אותך מאוד מאמי
וכהההה יש לנו שיחה מאודדדדדדד חשובההה חחחחחחח
רותמו'ששש גמני אותך יפהה שליי מואהה!
חחחחחחחחח ברררררר תיזהרי אל תצחקי על החזה שלי חחחח סתם כפרה
עלייך קבלי בוסה
צלילו'ש אוהבת המוןן
חופיתו'ששש איזו מתוקההה אוהבת אותך מאמי תודה רבה קבלי חיבוק ענקי מאמיי
נופרו'ששש אוהבת אותך 😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני שלייי...
מלאכים צריכים להיות מאושרים
בלי דאגות
בלי כאב
הם מרפים כאב
ומה שכן את מרפה כאב
את מדהימהההה
ואני מתגעגעת אלייך מלא זמן לא דיברנו!!!
אז דחוף נדבר!
ואם תרצי נדבר על מה שכואב לך!!!
ומה שלא יהיה...
הכול יהיה טוב
והכול ישתפר
כמו שאת אמרת לי הכול משמיים!
אני יודעת שזה קשה, אבל אני יודעת שאת לא תוותרי
את לוחמת
חחח את נאפי הנסיכה הלוחמת!!!!
אם את רוצה אני כאן בשבילך תמיד!!!
אוהבת אותך הכיייייייייייייי
ליאורייי בא לי לקפוץ אלייך דרך המחשב
ולהביא לך חיבוק כזההההה ענקיייייייייי
אני עם דמעות בעיניים מהתגובה שלך
תודה רבה נסיכה את גם מלאכיתתת אוהבת
אותך מאודד מאמי באמת תודה רבה
אני מאוד מעריכה את זה!!!
עשית לי ממש טוב בלב
וכה אנחנו באמת צריכות לדבר
התגעגעתייי אליייךךךך!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 17/07/2007) ליאורייי בא לי לקפוץ אלייך דרך המחשב
ולהביא לך חיבוק כזההההה ענקיייייייייי
אני עם דמעות בעיניים מהתגובה שלך
תודה רבה נסיכה את גם מלאכיתתת אוהבת
אותך מאודד מאמי באמת תודה רבה
אני מאוד מעריכה את זה!!!
עשית לי ממש טוב בלב
וכה אנחנו באמת צריכות לדבר
התגעגעתייי אליייךךךך!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
באמת כלום לעומת מה שאת עושה
באמת!
אני כל כך שמחה שהכרת אותךךך
ולמפגש הבא אני באה רק בשבילך חח ולעוד כמהה
אבל נדבר אל תדאגייי
אוהבת אותךךך
והכול יהיה בסדר!!!!!!!!!!!!!!!1
מחזירה לך חיבוק דובב ענקיייי
אוהבת אותךךךךךךךךך
מורניייי התגעגעתי מלאאא..תראי כמה אנשים אוהבים אותך חח
ליאורו'ששש ישששששששששש אני מתה כבר
לראות אותך אוהבת אותך הכי בעולם תודה
רבה יפה שלי מואהההה לוב יו מלאאאא
סופהה שלייי גמני אלייך בובהה ושלא נדבר עלייך נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חיחיי צריך לפתוח פורום אהבה עצמית או משהו..
ברוש אוהבת אותך המון!!
מורני פשוט מדהימה היא פשוט המלאכית של כולנו מואהההההההה 😊
ברושית שלי,
את ילדה עם לב זהב לא מהעולם הזה..!!!
את כזאת מקסימה, מתוקה שלי, את יודעת את זה...?!?!!
אני מתה עלייך..!!!! 😊
מורני שלי,
יפייפיה שלי,
מה קורה איתך..? 😢
כשאת עצובה אז גם אני עצובה. זה לא בסדר..כל צרה שלך היא גם צרה שלי.
אני רוצה שתזכרי שלא משנה מה עובר עלייך\קורה איתך, את תעברי את זה כמו גדולה.
את ילדה אופטימית, חזקה , ויוצאת מן הכלל. הכל יהיה בסדר, אני מבטיחה לך..!!
אם את צריכה אותי, תזכרי אני ת-מ-י-ד פה בשבילך..!!!
אוהבת המון..
מואהההה
כרמיתו'ש אוהבת אותך מאוד יפהה שלייי
ליאורו'שש מאמי שליי תודה רבה נסיכה אוהבת
אותך הכי הכי שיש אני כבר מרגישה הרבה יותר
טוב זה דיי עבר תודה רבה על הכלל את הכי מיוחדת שיש
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*