קמתי בבוקר...
וכבר לא כאב : )
למרות שאין לי מושג על מה את מדברת ,
אני שמחה בשבילך.. שלא כואב לך :]
כריסי,
איך אני שמחה בשבילך..!!
את רואה שעם הזמן הכל לאט לאט עובר..?
תתחילי לחייך יפה שלי, את לא יודעת מי מתאהב בחיוך המהמם שלך..!!
תצאי, תכירי אנשים חדשים ותהני..!! זה קיץ 2007 😊
אוהבת המון..
QUOTE (Irreplacable @ 16/07/2007) כריסי,
איך אני שמחה בשבילך..!!
את רואה שעם הזמן הכל לאט לאט עובר..?
תתחילי לחייך יפה שלי, את לא יודעת מי מתאהב בחיוך המהמם שלך..!!
תצאי, תכירי אנשים חדשים ותהני..!! זה קיץ 2007 😊
אוהבת המון..
אני שמחהה!!
תמשיכי לחייךך..
תמיד!!
אוהבת המוןן
אני שמחה בשבילך מאמי
יכול להיות שלא יכאב יותר
ויכול להיות שכן אבל כל כאב
בסוף עובר ובא הטוב
רק תהיי חזקה אוהבת אותך מאוד
ומאושרת בשבילך
שיהיה לך את כל הטוב שבעולם נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (HeNNNNNNN @ 16/07/2007) למרות שאין לי מושג על מה את מדברת ,
אני שמחה בשבילך.. שלא כואב לך :]
😊
כניראה שזאת לא הייתה אהבה אמיתיתי יפה שלי..
ויהיו עוד..
עדיין יש לי הרגשה מוזרה..
אבל בעזרת השם לאט לאט זה יעבור..
אני כבר לא מרגישה צורך לדבר על זה..
תודה יפות שלי ( :
חח אממ אלה שלא יודעים על מה מדובר
זרקו אותי : (
יאלללה יאללה מזה זרקו אותי?!
הבנאדם הפסידדד אותך אחותי!
שמחה שהכאב עבר, בדוגרי זה נכון המשפט- עם הזמן הכול עובר.
אני אומרת עכשיו את רווקה ויכולה להנות ולהתהולל! כי זה חופש נהנהננה
אוהבתתתת.
עדיין קצת כואב..
אבל לא כמו אתמול שלא ידעתי מה לעשות עם עצמי \=
תודה מאמי
וואי, אני כ"כ שמחה בשבילך.
ושלא תעזי להגיד "זרקו אותי", כי זה פשוט לא ככה!!
תגידי "הוא לא שם לב מה היה לו בידיים והוא איבד אותו!!"
QUOTE (lovey_love @ 16/07/2007) וואי, אני כ"כ שמחה בשבילך.
ושלא תעזי להגיד "זרקו אותי", כי זה פשוט לא ככה!!
תגידי "הוא לא שם לב מה היה לו בידיים והוא איבד אותו!!"
הבעיה היא..שזה בדיוק ככה : /