^^ זה פשוט לא!
הוא לא זרק אותך.
הוא התעוור.
זה שנפרדתם זה רק תוצאה מזה שהוא לא שם לב לדברים והוא עיוור שלא יכול לראות איזה אוצר הייתה לו ביידים. אבל רק תוצאה..
זה לא מה שקרה!
לא זה כי הוא פשוט לא אוהב אותי \ =
לא נראה לי שמישהו יצליח לשנות את הדעה הזאת שלי...
תפסיקי להשלות את עצמך שהוא זרק אותך!
זה לא נכון!!
סתם אשליה.. חח
ואגב, אולי הוא לא אוהב אותך- אבל זה לא אומר שהוא לא עיוור.
הוא הפסיק לאהוב אותך כי הוא התעוור!!
חח ברוש תכלס זה לא ממש משנה \ =
אוהבת אותך
תודה מאמי
מצויין(:
אני שמחה לשמוע מאמי שאת מרגישה יותר טוב[=
סתפ פראייר ... 😊
QUOTE (HeNNNNNNN @ 16/07/2007) למרות שאין לי מושג על מה את מדברת ,
אני שמחה בשבילך.. שלא כואב לך :]
שתמיד תרגישי טוב.
עכשיו טוב ויהיה יותר טוב מאמי..
שיהיה לך רק טוב יפה שלייי
מגיע לך את הטוב ביותרררררררררר
את הכי טובבבבבבבבבבבבב