QUOTE (Irreplacable @ 15/07/2007) ווואי מיכלי,
אני כל כך שמחה בשבילך מאמי שלי..!!! 😊
שיהיה לך הכי בהצלחה מחר..!! (ספרי איך היה אחרי, אוקיי..? 😊 )
אוהבת המון..
מואהה
תווווודה היה יום מעעולה!!!
ואממ אני עובדת במתנ"ס,
המתנ"ס שלנו מפוצצץ חדרים נסתרים
חחח זה כזה מפחיד!!
לפני שנתיים גם עבדתי שמה
וגילנו עוד חדרים
עכשיו עוד חדר התגלה חעחעחע בתוך קיר
אני עובדת עם עוד 2 בנות אנחנו קוראת לזה
"חדר החולדות"
בעיקרון זה לעשות סיידר
אני עובדת כל יום 5 שעות 😛 למשך שבוע
אז יום אחד כבר עבר
והיה ממש בסדר 😁





