יששש יששששש וישששששש
יש אצלנו פה בישוב עבודות קייץ
ובדקה ה-90 התקשרתי לרכז נוער שלנו
שאני רוצה גם אבל אני שאני יכולה רק
בשבוע הבא כאילו להתחיל מ-15.7
הוא אמר שהוא יחזיר לי תשובה
והיום היום[14.7] הוא אמר לי
תבואי מחר ב-08:00 בבוקר למתנ"ס!
ישש יששששש
הוא פשוט גדול!!!!!!!
😁
שמחה בשבילך
בהצלווווווווווחס !
מיכלוש אני שמחה בשבייילךךךךךךךךךךךךךך!!!
אוהבת אותךךךך ימשוגעת
שיהיה בהצלחה!!
יאיאיאיאיא כיף לך
אין מרגע שתרוויחי כסף משלך תהפכי לעצמאית תדעי להעריך
חחחחחח
בהצלחה 😊
תווודה בנננות
אווווהבת
וכן חח תמיד אחרי שאתה
עובד ומשייג את הכסף
אתה לומד להעריך את הכסף
כבר מכירה את זה!! ((=
ועצמאות אוי ברוך השם יש לי 😛
יום טוב , וושבוע טוב
😁
מיכל
יאאאאא בהצלחה יפה שלי שמחה בשבילך
אוהבת אותך מאוד נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בהצלחה מאמיי(:
כ"כ שמחה בשבילךך..
כיףףףףף לך!!!!!!!!!!1
שיהיה לך רק בהצלחה מאמייי
אוהבתתת
ווואי מיכלי,
אני כל כך שמחה בשבילך מאמי שלי..!!! 😊
שיהיה לך הכי בהצלחה מחר..!! (ספרי איך היה אחרי, אוקיי..? 😊 )
אוהבת המון..
מואהה