QUOTE (koka15 @ 15/07/2007) לסלוח זה לא משהו שקל לעשות
זה צעד בוגר ..
לא הרבה מסוגלים להגיד סליחה ..
ולא הרבה מסוגלים להגיד שהם סולחים
כל הכבוד מאמי
אני כ"כ שמחה שאת לא נוטרת טינה
אוהבת אותך כ"כ
צעד אחד הקשים
3 שנים עברו מאז
והיה ללי קשה לסלוח
אבל בן-אדם חכם
דיבר איתי שעתיים
הסביר לי כל-כך הרבה
והבנתי
שאני חוטאת
ולכן חייבת בשלב מסוים לסלוח
כי אין לי ברירה
ולכן?
נברף אותם לשלום את כל אלה שפגעו
ונלך הלאה
ישר יורדת אבן מהלב
אוהבת אותך
יפה שלייי
הסליחה זה קודם כל בשבילך ולא לאף אחד
הסליחה מנקה את הנשמה
עזבי אותם
הם ימשיכו במעשהם ויפגעו והכול
אבל השנאה והטינה הורסת אותנו מבפנים
ובגלל זה הסליחה כל כך חשובה
אני שמחה שסלחת
זה אומר שעוד קצת התבגרת😊
אוהבת אותךך וכל כך שמחה!!!
כל הכבוד יפה שלי
אל תדאגי עם מי שפגע בך צריך לשלם על זה
הוא ישלם על זה [שם וכתובת סתם]
יפה גאה בך
לסלוח זה אלוהי
QUOTE (limaori @ 15/07/2007) יפה שלייי
הסליחה זה קודם כל בשבילך ולא לאף אחד
הסליחה מנקה את הנשמה
עזבי אותם
הם ימשיכו במעשהם ויפגעו והכול
אבל השנאה והטינה הורסת אותנו מבפנים
ובגלל זה הסליחה כל כך חשובה
אני שמחה שסלחת
זה אומר שעוד קצת התבגרת😊
אוהבת אותךך וכל כך שמחה!!!
כן התבגרתי ..=] אני חושבת 😊 חחחח
אוהבת אותך נסיכה שלי!
כל-כך
כל-כך
QUOTE (סוופרמאמי @ 15/07/2007) כל הכבוד יפה שלי
אל תדאגי עם מי שפגע בך צריך לשלם על זה
הוא ישלם על זה [שם וכתובת סתם]
יפה גאה בך
לסלוח זה אלוהי
חחח שם וכתובת..:\
הם ברחו לחו"ל
בלי קללות מיותרות
הרי סלחתי 😁
אוהבת אותך מריבו'ש~
לסלוח זה לא משהו שקל לעשות
זה צעד בוגר לא הרבה מסוגלים להגיד סליחה ..
ולא הרבה מסוגלים להגיד שהם סולחים
מילה במילה.!
יש אנשים רעים
בעולם
ולא מעט!!
כל הכבוד לךךך!
לדעתי יפה שלי זה הכי טוב לסלוח
לריב אין טעם
QUOTE (chen-daskal @ 15/07/2007) לדעתי יפה שלי זה הכי טוב לסלוח
לריב אין טעם
כן הכי טוב לסלוח
אבל הכי קשה...
במיוחד אם פוגעים בך בצורה הכי כואבת