סלחתי
למרות
שפגעו בנו
איכזבו אותנו
השאירו אותנו חסרי כל
ריכלו עלינו
דיברו עלינו רעות
(ואני היחידה שלא סלחתי )
אחרי 3 שנים
אחרי השפלות,שקרים,
שנאה גדולה שלי אליהם
נקמה שרציתי
נקמה שתיכננתי
אלוהים יעשה את הכול בשבילי
מה שנותר לי זה לסלוח
כי אם אני לא סולחת
אלוהים לא סולח לי
עכשיו אחרי שדיברתי עם בן-אדם חכם
הוא נתן לי להבין
ששנאה שלי,הנקמה שלי,
והקושי בלסלוח
לא תעזור בכלום
סך הכול לסלוח להם,לברך אותם לשלום
ולהגיד לאלוהים : סלחתי להם
אבל סלחתי מכל הלב!
שבוע מעולה יפים שלי
סלחת למי חיימשלי?
מיזה הם?
QUOTE (ילדונות_17 @ 14/07/2007) סלחת למי חיימשלי?
מיזה הם?
אנשים שניסו להרוס ת'משפחה שלי
אנשים שפגעו בנו
אנשים שהשאירו אותנו בלי כלום
ויודעת בגלל מה?
טעות ב 200 שקל
הפכו אותנו לשקרנים,פסיכופטים ולא נורמלייםמה הם לא עשו..:|
רק אלוהים יודע
גאה בך יפה שלי : ]
הגלגל מסתובב
את לא צריכה לדאוג לנקמה...
עכשיו כבר לא קרה כלום
עכשיו הגיע הזמן לסלוח
ושאלוהים יעניש אותם
על הסבל שגרמו
סך הכול
סלחתי,וסלחתי מכל הלב
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 14/07/2007) גאה בך יפה שלי : ]
הגלגל מסתובב
את לא צריכה לדאוג לנקמה...
כן כריס,הגלגל מסתובב
אוהבת אותך =]
זה קרה לחבר שלי .
המצב גרוע עכשיו אני לא רוצה להיזכר בזה]= ]= ]=
הרסו להם הכל בגלל כסף, הכל.
את הבית, המשפחה , החיים..
שימותו. ]=
יהיה טוב יפתיי
QUOTE (Asaf_my_life @ 14/07/2007) זה קרה לחבר שלי .
המצב גרוע עכשיו אני לא רוצה להיזכר בזה]= ]= ]=
הרסו להם הכל בגלל כסף, הכל.
את הבית, המשפחה , החיים..
שימותו. ]=
יהיה טוב יפתיי
כן,
אנשים מגעילים :\
למה יש כאלה אני אפילו לא מאמינה
אבל מתוקה,אלוהים למעלה רואה הכול
אלה שפגעו
יסבלו פי שתיים!
הכול יהיה בסדר בעזרת השם
אוהבת אותך מאמי =]
לטעות זה אנושי לסלוח זה אלוהי 😊
לסלוח זה חשוב.. וזה עושה טוב על הלב..
והגלגל באמת יסתובב..
אני מאמינה באמת בזה
שכל אחד מקבל את העונש שלו משמיים
יהיה טוב נסיכה !
גאה בך בובהשלי !
כל הכבוד !
אוהבתאותך!
אני גאה בך שהצלחת לסלוח בסופו של דבר!
הם כבר יקבלו את העונש שלהם!
QUOTE (einavush @ 14/07/2007) לטעות זה אנושי לסלוח זה אלוהי 😊
לסלוח זה חשוב.. וזה עושה טוב על הלב..
והגלגל באמת יסתובב..
אני מאמינה באמת בזה
שכל אחד מקבל את העונש שלו משמיים
יהיה טוב נסיכה !
אוהבת אותך יפה שליי
לסלוח זה לא משהו שקל לעשות
זה צעד בוגר ..
לא הרבה מסוגלים להגיד סליחה ..
ולא הרבה מסוגלים להגיד שהם סולחים
כל הכבוד מאמי
אני כ"כ שמחה שאת לא נוטרת טינה
אוהבת אותך כ"כ