הייתי יכול להישאר ער רק בשביל לשמוע אותך נושמת
להסתכל על חיוכך כשאת ישנה
בזמן שאת כה רחוקה וונמצאת בחלומותי,
הייתי יכול לבזבז את חיי בכניעה המתוקה הזו,
הייתי יכול להישאר אבוד ברגע הזה לנצח
שכל רגע שמתבזבז איתך הוא רגע שאני מעריך כל כך,
אני לא רוצה לעצום את עיני,
אני לא רוצה להירדם,
כי אני מתגעגע אליך,
ואני לא רוצה לפספס דבר,
כי אפילו כשאני חולם עלייך,
החלום הכי מתוק לעולם לא יהיה מציאותי,
אני עדיין מתגעגע אלייך,
ואני לא רוצה לפספס דבר.
שוכב קרוב אליך,
מריגש את ליבך נושם,
ואני תוהה על מה את חולמת,
תוהה אם זה אני שאת רואה בחלום,
ואז אני מנשק את עינייך,
ותודה לאל שאנחנו ביחד,
אני רק רוצה להישאר איתך ברגע הזה לנצח,
לנצח נצחים.
ואני לא רוצה לפספס חיוך אחד,
אני לא רוצה לפספס נשיקה אחת,
אני רק רוצה להיות איתך
בדיוק פה איתך, בדיוק ככה,
אני רק רוצה להחזיק אותך קרובה,
ולהרגיש את ליבך כה קרוב לשלי,
ורק להישאר כאן ברגע הזה
לכל הזמן שנותר
לא רוצה לעצום את עיני
לא רוצה להירדם
אני לא רוצה לפספס דבר
אין לי חייים בלעדייייךך
איזה שיר יפה: \
מה קרה מאמי?
תרגום של I DONT WONT TO MISS A THING, אה?
שיר יפה, למרות התרגום.
אני לא יודע בדיוק מה הסיפור, ואם תרצה אתה יכול לשתף,
אבל אני יודע שאם יש אהבה, צריכים לעשות משהו.
כל דבר.
תילחם.
אל תפספס שום רגע בעצב, כשיכול להיות שאתה יכול להיות
הכי שמח שבעולם, איתה.
בהצלחה.
אני כבר עושה את זה=/
לצערי...
מותק
לא משנה מה קרה
אסור לוותר
ולהוריד ידיים
זה ההפך,אתה צריכה לקום,להמשיך הלאה
לא לוותר
להיות חזק
כי אחרי משו רע
מגיעה תקופה טובה!
תלך קדימה
כמה שקשה
אל תביט לאחור
כי מה שהיה בעבר
לא יחזור
תחייך
כמה שעצוב לך
כי בסוף
יהיה לך טוב
אתה תראה
אז מותק?
חיוך!
3>
מאמי מה קרה?
אתה רוצה לשתף?
וצריך באמת להיות חזקים למרות הכל ולא לוותר לנסות להמשיך!
ברוך הבא לאתר מאמי תהנה
מה קרה? אסור לך
ככה להישבר תרים את
הראש ותלחם על האהבה שלך
גם אם לא הולך אסור לך להישבר
תהיה חזק ואל תוותר
הכל יסתדר...
אם אתה צריך משהו אני פה תמיד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני רואה פה תגובות שלך
אני שמח שאת מסתתדרת...
מה קרה
תשתפי אותנו אולי נוכל לעזור?
אלין..זה בן, לא ??
מה קרה מותק ?
ברוך הבא:]
אם בא לך לשתף כולנו פה בשבילך 😊
שיר ממש יפפהה
רק חבל שהוא מזכיר לי אנשים לא יפים בכללל חחחחחח איזה מבאס זה שעברה תתקופפה ולא משנה מה שתשמעו את הישר תזכרו באותו בן אדם זה מזה מעצבן ....
כיאלו זה שיר יפה ואם אי פעם אני ארצה לשים אותובאווי או משהו אז פתאתום כולם כזה " ואוואו שובב..." וזה סתם דפוק בלעט חח עזבו חפרתי
קיצר שיר יפה אבל אל יפה 😁