QUOTE (מיכלוש_השווה @ 15/07/2007) שיר ממש יפפהה
רק חבל שהוא מזכיר לי אנשים לא יפים בכללל חחחחחח איזה מבאס זה שעברה תתקופפה ולא משנה מה שתשמעו את הישר תזכרו באותו בן אדם זה מזה מעצבן ....
כיאלו זה שיר יפה ואם אי פעם אני ארצה לשים אותובאווי או משהו אז פתאתום כולם כזה " ואוואו שובב..." וזה סתם דפוק בלעט חח עזבו חפרתי
קיצר שיר יפה אבל אל יפה 😁
חח איזה נכון זה..
יש כמה שירים שפשוט מחזירים אותי בהרגשה לתקופה מסוייימת..
לטוב ולרע...





