אעעאאעא איזה כיףףףףףףףף לךךך
גורמת לי לגעגועים לחבר שליי חח😢
אבל העיר שתהיי מאושרתתת
מובן?!??!?!
רק חיוך על הפניםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
הלוואי עליי..רק לי יש אמא קרציה שלא נותנת לנו לישון אחד אצל השני כאילו לא נעשה דברים..נו באמת
QUOTE (hofit189 @ 14/07/2007) QUOTE (sexy_girl8 @ 14/07/2007) יא איזה כיףףףף !
שמחה שכיף לך ואתם נהנים (:
מקנאה בכם 😢
5
טנקס מאמי ..
למה מקנא מה עם שלך?
הכל בסדר איתו חחח כפרעליו (:
אבבבבבבבבבל אמא לא מסכימה לישון ביחחחחחד 😢
לא נותנת לי לישון אצלו או הוא אצלי
בעעע עליההה
איזה כיף לך חופיתי אני מקנאה ..😊
אני בקוי רואה את חבר שלי בזמן האחרון בגלל לימודים- שלא נדבר על לישון אחד אצל השני..
תודה בנות אוהבת אותכן כל אחת
ואין לכם מה לקנא אתן תראו לאט לאט עם הזמן האמהות התרכחו @
שמחה מאווד בשביללך [:
שיהיה המון בהצלחה !
LiNoRaZ
תודה מאמי שלי !
מורילילה
תודה מתוקה
חופית שלי?
אני שמחה בשבילך כול כך הרבה. 😛
שתמיד אבל תמיד תהיי ככהה בלי עין הרע. 😊
אוהבת אותךךךךךךךךךךךך 😁