אחחחחח איזה כיף כבר חודש שלם
נראה לי אפילו יותר אנחנו ישנים ביחד חעחעחע
לילה אחד לא עברנו לבד חחח :]
איזה כיפייייייייייייייייייייייייייייייייייייי😊😊😊😊
והיום שבת ביחחחחחחחד 😛
למרות שבכללי זה תמיד ככה חמישי שישי שבת ישנים היחד
אבל החופש הזה פשוט מוווווושייי מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםם😊
קיצר חפרתי..
עזבו אני סתם מאושרת מהכל !
חעחעח תעברו לגור ביחד וזיהו😊
שמחה בשבילך יפתי( :
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 13/07/2007) חעחעח תעברו לגור ביחד וזיהו😊
שמחה בשבילך יפתי( :
חחח תודה יפתי
וכן בנתיים הוא גר אצלי חחח 😊
את עושה לי חשק גםםם...
הכי כייף זה לישון עם החבר.. להעביר איתו ימים שלמייים
שמחה שטוב לךךך..
אווהבת
שמחה בשבילך מאמי שלי
אוהבת אותך כ"כ ..
שבת שלום נסיכה
שמחה בשבילך מאמי
שתמיד יהיה לכם ככה כיף
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוהבת אותךך ישמנהההה..התגעגעתייי אלייךךך..:]]
דבריי איתי חיימשליי תגידי לי אם נסגר משהו בקשר לדוווובההה ..
יאאא
שמחה בשבילךךך
שתמיד יהיה לכם ככה טוב!!
ואהבתת
תודה יפות שליי אני אוהבת אתכםםםםםםםםם מלאאאאאאא😊😊
טנניייה לא צריך להיסגר שתקפוץ חחחח דברי איתי מתי שיהיה לך יום חופש חעחעח
אם יהיה .. לאביוו
^^ חחח צודקתת כפרעלייך..!!
מואהההההה
QUOTE (טטווטטייתת @ 14/07/2007) ^^ חחח צודקתת כפרעלייך..!!
מואהההההה
מואאאאאאאה
יא איזה כיףףףף !
שמחה שכיף לך ואתם נהנים (:
מקנאה בכם 😢
QUOTE (sexy_girl8 @ 14/07/2007) יא איזה כיףףףף !
שמחה שכיף לך ואתם נהנים (:
מקנאה בכם 😢
5
טנקס מאמי ..
למה מקנא מה עם שלך?