אלוהייים אני כלכך פרנואידייייית!
וזה ממש מפריע לי
כאילו בעיקר בקשר שלי עם חבר שלי
ומה זה נמאס לי להיות ככה..
ראיתי שאתמול הוא לא התחבר לאייסי כל הערב
וישר נכנסתי לסרטים שהוא יוצא עם מישהי בלה בלה בלה
ממש התחלתי לבכות
שעה עד שנרגעתי...
למה אני תמיד חייבת להיות כזאת? : (
איך אפשר לשנות את התכונה המעצבנת הזאת?
ואי מותק
את יודעת שהוא עובד קשה
ולפעמייםם והא חייב להירגע כם החבר'ה
ואל תכנסי לכאלה סרטים כריסי!
פשוט תתקשרי אליו וזהו!
מה הבעיה להתקשר?
אתם חברים
לדעתי זה יהיה בסדר
אם תתקשרי ותשאלי מה שלום החבר שלך~
ואממי יהיה בסדר
אל תדאגי
אוהבת אותך
חח אבל לא נעים לי להתקשר אליו
מאיפה אני יודעת מה הוא עושה
הוא יכול גם לישון
וזה מה שקורה רוב הפעמים שאני מתקשרת אליו
בעע...
שלחתי לו סמס והוא לא ענה לי...
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 13/07/2007) חח אבל לא נעים לי להתקשר אליו
מאיפה אני יודעת מה הוא עושה
הוא יכול גם לישון
וזה מה שקורה רוב הפעמים שאני מתקשרת אליו
בעע...
שלחתי לו סמס והוא לא ענה לי...
אבל זה חבר שלך!..
אתם לא בקשר כל היום,בגלל העבודה,ודברים אחרים
זה יהיה ראוי להתקשר ולדבר קצת מה לא??
כיריסי תתעודדי!
אוהבת
אני לא יודעתתת..
בכל זאת לא נעים לי להתקשר אליו כאילו משומקום...
וחוצמזה זה עוד יותר גרוע חח הוא יחשוב שאני עוקבת אחריו או משו כזה...
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 13/07/2007) אני לא יודעתתת..
בכל זאת לא נעים לי להתקשר אליו כאילו משומקום...
וחוצמזה זה עוד יותר גרוע חח הוא יחשוב שאני עוקבת אחריו או משו כזה...
ואי כריס
זה הכי לא נכון
אתם חברים
את חייבת לדעת מה איתו,מה עובר עליו,איך הוא
זה חלק מהאהבה
כי את רוצה לשמוע ת'קול שלו
לדבר איתו
זה היה נורמלי בארץ!
מה קרה לך!?
ברור שלפעמים לא נעים
אבל זה חבר שלך!
חח הוא מיוחד \ =
כאילו אם אני צריכה אותו או משהו מן הסתם אני אתקשר אליו...אבל סתם ככה זה תקוע כזה..
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 13/07/2007) חח הוא מיוחד \ =
כאילו אם אני צריכה אותו או משהו מן הסתם אני אתקשר אליו...אבל סתם ככה זה תקוע כזה..
ואי חבל כריסי.:\
את הרי אוהבת אותו
למה שלא תתקשרי רק כדי לשאול מה עניניים ולהגיד לו שאת אוהבת?.. 😁
לדעתי זה כייף לשמוע
יאלה מתוקה
תחיייכיי
כי ככה הכי יפה לך
חח אז בשביל זה יש אייסי - מסן...
זה לא שאני עצובה עכשיו- נרגעתי
אבל איך אני יכולה לשלוט על עצמי ברגעים כאלה ולא להכניס לעצמי מחשבות מעפנות כאלה לראש?
ברגעים האלה את צריכה להגיד לעצמך
ולהפנים שאם הוא איתך זה כי הוא
שלך ואוהב אותך... זה כי את חשובה לו
וכי טוב לו איתך.
אף אחד לא מכריח אותו להיות איתך
אם הוא לא היה רוצה אותך הוא היה נפרד ממך.
את חייבת להבין שנכון יש ממה לחשוש
תמיד יש את הקנאה והמחשבה מה יהיה אם
הוא עם מישהי וכ"ו אבל את צריכה להעיף את זה מהראש
ושוב לחשוב שהוא רק שלך כי זה באמת ככה
אוהבת המון מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מאמי את צריכה יותר לסמוך על עצמך ועל החבר שלך
גם לי זה היה בהתחלהלאט לאט את לומדת לסמוך אחד על השני
חחחח גם אני כמוך... כה שאין לי עצה
אוהבתאותך
רגינה צודקת בין חברים לא צריך להיות אוי פדיחה להתקשר
אתם צריכים לדבר בטאלפון ולא רק מתי שאת צריכה משהו או הוא
סתם לשאול מה נשמע איך עבר עליו היום וכאלה..
להגיד שאת מתגעגעת
באיסיקיו ובמסן?#@ אויש באמת
גם אני בדיוק כמוך 😢
הכי פרנואידית בארץ!!!!
במיוחד כל מה שקשור לחבר שלי