מתוקה שלי,
כמוך, גם אני הכי פראנוידית בעולם בקשר לכל דבר.. 😢
כך שאין לי ממש עצה איך לשנות את זה. נראה לי שהדבר היחיד שאני יכולה להגיד לך שאת צריכה לתת יותר אמון בחבר שלך.
זה בעיה גדולה עם אצלי, אבל את חייבת מאמי. רק כך הקשר שלכם יכול להיות הכי טוב.
אמון וכנות זה הדבר הכי חשוב במערכת יחסים.
אבל אני חייבת להגיד לך שאני ממש מסכימה עם רגינה.
מה זה השטויות האלו שאת לא יכולה סתם להתקשר לחבר שלך?!
זה שהוא חבר שלך מעיד על כך שאת יכולה להתקשר אליו מתי שבא לך..
לברר מה שלומו, איך עובר עליו היום, איך הוא מרגיש ופשוט להזכיר לו שאת אוהבת אותו ומתגעגעת אליו.
חשוב שתזכרי, במערכת יחסים זה לא רק להיות שם אחד בשביל השני בדברים הגדולים והקשים, אלא גם בדברים קטנים.
בהצלחה לך יפה שלי..!! 😊
אוהבת המון..
מואהה





