"עד עכשיו לא נשאר דבר
רק תני לי סימן
הכאב שהיה נשאר
כן כל הזמן
אני מתרחק, כמו גל נעלם
ועל החול החם
רק המבט שמכאיב כל כך
כשחום גופך בי
אוחז בי ומתרגש
לוהט בי ומתפתל
הכאב הזה מכה בי עוד
בדמעות כל הקיץ תם
בא לו הסתיו
זיכרונות מציירים ענן
כמו אז כן עכשיו
אתה מתקרב ומלטף את פני
ונושם אותי, מתלהט מולי,
ועיני רטובות כל כך
כשחום גופך בי
אוחז בי ומתרגש
לוהט בי ומתפתל
הכאב הזה...
אתה אי שם בין שבר בין ענן
בין דם ובין עשן
אבוד כל כך
ולי אין כוח, אין כוח עוד לראות
אותך נופל, אין לי כוח עוד...
כשחום גופך בי
אוחז בי ומתרגש
כן הכאב, הכאב..."
כואב לי ...
למה הוא תמיד חייב לבלבל אותי ?
😢 😢 😢
מאמי אם כואב לך
והוא מבלבל אותך
את חייבת לסדר ת'רגשות
ת'ראש
מה את באמת רוצה
ולא להכאיב לעצמך
תחשבי מה טוב בשבילך
תעשי ת'דברים שיגרמו לך אושר
תחיכיי מתוקה
אוהבת אותך 3>
ומה עושים שהוא זה שיגרום לי לאושר ,
אבל זה לא מה שטוב בשבילי ? 😢
QUOTE (ילדהמשומשו @ 13/07/2007) ומה עושים שהוא זה שיגרום לי לאושר ,
אבל זה לא מה שטוב בשבילי ? 😢
כרגע הדבר היחיד שאת חושבת שיגרום לך לאושר
זה הוא
אבל זה הכי לא נכון
כי את שקועה בו כל היום
וזה הורס אותך
מכאיב לך
תנסי מאמי
אולי לדבר איתו?!
אל תתני לעמצמך ככה להרוס אותך
תחייכי מתוקה
תהני
זה חופש
אוהבת אותך
מאמי רגינה צודקת
קודם כל חוץ ממנו יש לך
עוד מלא דברים בחיים
רק תסתכלי ותעריכי את זה.
תדעי שאהבה זה לא הכל
נכון שיש לה משקל ענקי
והיא הכי מדהימה שיש
אבל לא תמיד רק סביבה צריך לחיות
ולהסתובב.
תרימי את הראש תעשי סדר
במחשבות ברגשות באמירות ובכל
מה שאת צריכה
הזמן יביא לך את האושר😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מעריכה שלא תחשבו שלא.
לא רע לי..
אני דווקא מרגישה דיי שיפור בזמן האחרון
מבחינת הכל
אבל הוא הוא הוא לא יוצא לי מהראש
לא חשוב מה יהיהה
ואתמול הוא בלבל אותי יותר מתמיד
אני כל כך מתגעגעת
בחיים לא האמנתי שככה ניהיה כמו שהיינו אתמול ..
למרות שהוא בעצמו אמר לי כבר מה אני בשבילו =/
מסכימה עם רגינה ומורןן
תחשבי טוב טוב
כי לא טוב שאת ככה מבולבלת זה לא עושה לך טוב
אולי פשוט מרוב שאת אוהבת אותו
את חושבת שהוא עושה לך טוב
אבל זה בכלל לא נכוןן
"למרות שהוא בעצמו אמר לי כבר מה אני בשבילו =/ "
לפי הפרצוף והבעת הפנים => =/
כנראה זה לא עודד אותך לשמוע מה את בשבילו
אז מתוקה
אם הוא לא מעריך את הגעגועים שלך
את האהבה שלך
את הכנות שלך
פשוט חבל
הוא מפסיד בחורה מותק!..פשטט ילדהמשומשו
אז תשימי אותו לצד,תנסי לשכוח
ותעשי דברים שיגרמו לך אושר
קחי לעצמך זמן
זה יעבור בסוף האהבה הזאת
כי באהבה אמיתית אסור שיהיה לך רע
את תראי שתגיע אלייך האהבה שלך!
אוהבת אותך
כן .. הוא אמר שהוא כבר לא אוהב אותי
למרות שידעתי את זה כבר לבד שהוא שכח אותי
ולא אמרתי לו שאני רוצה אותו
אבל עזבי
איך שהיינו אתמול
אני לא יצליח לשכוח את זהההההההה
לא חשוב מה 😢
לפחות שיצא לי מהראש
דיי שייגמר כבר הסיפור הזהההההההההה
נמאס...........
מאמי
תוציאי אותו כמה שיותר מהר!
סך הכול האהבה הזאת מכאיבה לך
פוגעת בך
תשכחי אותו!..
תחיכי לעולם
אוהבת
בוובי את צריכה לקחת ממנו חופש קצת..
אולי לא לראות אותו יעשה לשנייכם רק טוב
אוהבת אותך מקווה שיתסדר
בגל מקרה אניפה תמיד
תביאי לו סטירה מצלצת ותצעקי לו שיפסיק לבלבל אותך
סתם...
תבואי ותאמרי לו
שאת לא בובה, את צריכה לדעת מה קורה
שידע שיש בך משהו שרוצה
שהוא לא יכול לשחק בך
שאת הרבה יותר
אבל אני כמו מפגרת נותנת לו לשחק בי
ונסחפת אחרי כל מבט או חיבוק שלו
ואני יודעת שהוא לא רוצה
אני רק מכניסה את עצמי לסרטים מחדש שאולי יש בו עוד משהו שרוצה
או ירצה מתישהו שוב
ואיזה לא לראות אותו..
אי אפשר שלא
הוא מסתובב עם כל החברים שלי
אז זה בלתי אפשרי =/
ולהגיד "לשכוח אותו" כל כך קל..
אבל לבצע ...
אני מנסה כבר יותר מידי זמן
מאמי זה שאת אוהבת אותו או משהו כזה
זה לא אומר שתהיי איתו ביחד
את צריכה להיות עם מישהו שיהיה טוב אלייך
ולא רק ימשך אלייך
בסדר את איתו ביחד עם החברה
סבבה
כל העיניין של הבלבול משגע אותך
אל תתני לו לשחק בך
בסופו של דבר , אחרי שלא תתני לו
או שהוא באמת ירצה אותך או שלא
ואז תגלי מי הוא באמת..=\
מאמי אני לא עושה שום דבר שאני לא רוצה
אני לא נותנת לו לעשות מה שבא לו אל תדאגי
אני הכי לא כזאת
וגם הוא לא יעשה את זה
אנחנו מכירים כבר כל כך הרבה זמן
ואני מכירה אותו כל כך טובבב...!!
זה לא שאני מגלה דברים חדשים או משהו..
והוא ילד באמת חמוד
למרות כל הסיפורים ביננו
ובוא נגיד ששתייה קצת עושה דברים :]
וגם אני הייתי צריכה תקרבה ביננו אתמול ...
התגעגעתי .. =ן
אבל בכל מקרה,
אני יודעת שזה לא טוב בשבילי הקשר הזה
כי זה כבר גמור הסיפור
אנחנו לא נחזור להיות כמו פעם
אני מקווה שהזמן יעשה את שלו =/