QUOTE אבל אני כמו מפגרת נותנת לו לשחק בי
ונסחפת אחרי כל מבט או חיבוק שלו
ואני יודעת שהוא לא רוצה
אני רק מכניסה את עצמי לסרטים מחדש שאולי יש בו עוד משהו שרוצה
או ירצה מתישהו שוב
מאמי התייחסתי לזה
תראי את צריכה לעשות רק מה שטוב לךך
אוף 😢
זה כבר לא משנה
אתמול איך שהוא התנהג אליי
ולא משנה מאיזה סיבה
אני בטוחה שזה היה חד פעמי
ועכשיו הכל יחזור להיות אותו דבר .........
QUOTE (ילדהמשומשו @ 13/07/2007) ולהגיד "לשכוח אותו" כל כך קל..
אבל לבצע ...
אני מנסה כבר יותר מידי זמן [/b]
זו בדיוק הבעיה.
את מנסה יווווותתר מידיי.
הרבה מעבר ליכולת שלך.
זה חוק מרפי- ככל שתנסי יותר, ככה תצליחי פחות.
זה דבר שלא קל לעשות, וזה דבר שבא לאט- לאט, בלי צורך להכריח.
אני אישית הייתי מאוהב במישהי 3 שנים... פאקינג 3 שנים.
את יודעת מה זה 3 שנים?.
אני לא תיארתי לעצמי שאני אצליח לשכוח אותה,
לפעמים אפילו חשבתי שאני כבר אובססיבי כלפייה.
אבל הזמן עשה את שלו, החופש עזר (העובדה שהיו לי הרבה יותר אופציות
של דברים לעשות ולהעסיק בהם את הראש ושלא הייתי חייב
לראות אותה כל יום רק ע ז ר ה ) וגם העובדה שפשוט העסקתי
את המחשבות בדברים אחרים, מלבדה, עזרה.
לאט לאט זה יבוא נשמה שלי.
איזי-איזי.
הזמן הוא תרופת הסבתא המוכרת מכולן והטובה מכולן.
אנחנו נדבר...שלחי לי הודעה מחר ..אוהבת אותך.
QUOTE זה חוק מרפי- ככל שתנסי יותר, ככה תצליחי פחות.
זה דבר שלא קל לעשות, וזה דבר שבא לאט- לאט, בלי צורך להכריח.
מסכימה עם אושרי !!!
אושרי אני יודעת שזה באמת יכול לעזור אם אני לא יראה אותו
ויעסיק את הראש בדברים אחרים
אבל זאת אני אני אני כל הבעייה
אני לא רוצה לא מוכנה לשכוח אותו
לא מוכנה לנסות דברים אחרים
אני רק מחכה להיות איתו ועם כולם
ועוד אחרי אותו ערב שהיינו כל כך קרובים וכל מיני
אני כולי בבלבולים =/
למרות שכבר ראיתי אותו מאז...
והיה רגיל ...
אבל לא יודעת
אני רק רוצה שזה כבר יצא ממני 😢
ושלחתי לך הודעה פרטית ..
חנו'ש אני ידבר איתך ..