QUOTE (morand @ 12/07/2007) יואאאאאאאאו השיר הזה גורם לי להרגיש כלכך הרבה . . . רע רע..
מקווה שהכל יהיה לך בסדר מאמיי
אוהבת אותך!!
באמת רע רע רע !
תודה יפה שלי אוהבת אותך המון!
QUOTE (רגייי @ 12/07/2007) QUOTE (hofit189 @ 12/07/2007) QUOTE (רגייי @ 12/07/2007) חופית?!..
אני אוהבת אותך
תיהי חזקה
את תתגברי על כל מכשול,בעיה
תלמדי מטעויות,ותקחי ברצינות את הלקחים שאת לומדת
הכול יחזור לקדמותו
ואפילו אם לא
אז הכול לטובה
כי אני בטוחה שמחכה לך עתיד טוב!..
כמה שקשה לחייך
כמה שכואב להיות שמחה
את תיהי מאושרת
אני בטוחה!!!
אוהבת אותך
חזקה בנתיםם אני מתפרקת =\
אוהבת אותך תודה באמת תודה
הלוואי יהיה בסדר כי בנתיים אני לא רואה את האור!
האור?
האור מחכה בקצה המנהרה
ואל תתפרקי
ההפך את צריכה להיות חזקה ברגעים אלה
חזקה מהכול
ולהבין שלהתפרק זאת לא הדרך
צריך להילחם
והכול לא קורה סתם
יש סיבה לכל דבר
את תתגברי על הכול
הכול צריך להיות בסדר,האמת? חייב להיות בסדר
את תראי
רק תביני
החיים ממישיכים
וכמה שקשה להמשיך יחד איתם
את חייבת ללכת קדימה
ולא להיתקע בגלל "אבן" שמפילה אותך
את תראי,הכול יסתדר
על הדרך הטובה ביותר!!!
אוהבת אותךךךךךךךךךךך
זה לא סתם אבן 😢
אני לא יכולה להמשיך הלאה..
וגם אם אני רוצה !
תודה על הנסיון אוהבת אותך בלי סוף רגיי שלי !
QUOTE (hofit189 @ 12/07/2007) QUOTE (רגייי @ 12/07/2007) QUOTE (hofit189 @ 12/07/2007) QUOTE (רגייי @ 12/07/2007) חופית?!..
אני אוהבת אותך
תיהי חזקה
את תתגברי על כל מכשול,בעיה
תלמדי מטעויות,ותקחי ברצינות את הלקחים שאת לומדת
הכול יחזור לקדמותו
ואפילו אם לא
אז הכול לטובה
כי אני בטוחה שמחכה לך עתיד טוב!..
כמה שקשה לחייך
כמה שכואב להיות שמחה
את תיהי מאושרת
אני בטוחה!!!
אוהבת אותך
חזקה בנתיםם אני מתפרקת =\
אוהבת אותך תודה באמת תודה
הלוואי יהיה בסדר כי בנתיים אני לא רואה את האור!
האור?
האור מחכה בקצה המנהרה
ואל תתפרקי
ההפך את צריכה להיות חזקה ברגעים אלה
חזקה מהכול
ולהבין שלהתפרק זאת לא הדרך
צריך להילחם
והכול לא קורה סתם
יש סיבה לכל דבר
את תתגברי על הכול
הכול צריך להיות בסדר,האמת? חייב להיות בסדר
את תראי
רק תביני
החיים ממישיכים
וכמה שקשה להמשיך יחד איתם
את חייבת ללכת קדימה
ולא להיתקע בגלל "אבן" שמפילה אותך
את תראי,הכול יסתדר
על הדרך הטובה ביותר!!!
אוהבת אותךךךךךךךךךךך
זה לא סתם אבן 😢
אני לא יכולה להמשיך הלאה..
וגם אם אני רוצה !
תודה על הנסיון אוהבת אותך בלי סוף רגיי שלי !
ואי..
חופית
גישה גרועה!
את חייבת להמשיך הלאה!
אין לך ברירה
החיים עוברים מהר,ואת חייבת להמשיך יחד איתם
ובלי רצון..?
זה ממש לא טוב
את תראי לכל דבר יש סיבה,
לכל אירוע,יש פתרון משלו
ואת חופית?@
חייבת לעבור קדימה,לא לתת לאף אחד להפיל אותך חזק
את חייבת לקחת כדור להירגע,ללכת לישון
לשתות מים
להתפלל, לבקש רק לטוב
ולעצום עינים וללכת לישון
אוהבת אותךך
ותמיד כאן בשבילך נסיכה
QUOTE (hofit189 @ 12/07/2007) QUOTE (koka15 @ 12/07/2007) אהוובתייייייייייייייי
חופה שלייייייי
מלאךךך שלי אני אוהבת אותך כ"כ
נישבעת לך באור שאני רואה
אני מבטיחה לך שהכל יסתדררררר
בעזרת השם !
בקשה אהובתיייי לכי לישוןןן
תנוחי קצתתת ..
אמרתי לך וגם דודה שלי אמרה לך ..
תקשיבי לזה..
אל תחשבי רע
אוהבת אותך עד אין סוףף
נ ש ב ע ת
כאן לצידך עד סוף העולם!!
לנצח אוהבתתתתתתתתתתת
תודה נסיכה אני אוהבת אותך בכל הכוח
תודה על הכל באמת מזל שיש לי אותך!!
נועה? אוהבבבבת אותך תודה נשמה
😢
את לא צריכה להודות לי בשום דבר!
ששששששששש
תנוחי , תישני,
תקומי מחר חדשההה
אהובתי
אני כ"כ אוהבת אותך
באמת שאין אין איןןןןן
צורך להודות לי בכלל
אני תמיד כאן בשבילךך
לכל הזמן שאת צריכה
מצידי מליון שעות!
ואיתך לעולמי עד
אמרתי לך
עם היה לי כסף
הייתי באה אלייך
ע כ ש י ו
לא אכפת לי מהסכום כסף
לא אכפת לי מהשעה שאני יצא ומהשעה שאני יגיע
לא אכפת לי שזה רחוק
ולא אכפת לי משום דבר
העיקר לראות אותך
לחבק אותךךךךךךך
ולתת לגרום לך קצת לחייך
ולא להיות עצובה
נסיכה שלי
נסיכות לא צריכות להיות עצובות
אני אומרת לך הכל יסתדר!
אוהבת אותך לנצח ולנצח אין סוף ולא יהיה
הגישה רעה כי הכל רע סביבייייייייי מזל קקה !
אוהבת אותך בובה !
אבל אין לי לאן להמשיך אין לי דרך...
😢
QUOTE (hofit189 @ 12/07/2007) הגישה רעה כי הכל רע סביבייייייייי מזל קקה !
אוהבת אותך בובה !
אבל אין לי לאן להמשיך אין לי דרך...
😢
חופית?!
נכון ברגעים כאלה שומדבר שבא לנחם אותך לא רוצה
אז בלי שטויות ובלי טעויות
את צריכה ללכת לישון,לנוח עד מחר
ולפני השינה
לבקש מאלוהים לתת לך כוח להמשיך הלאה
ואני שולחת לך חיבוקקקק ענקקקקקקקקקק!
ובור יש לך לאן להמשיך,החיים ממשיכים איתך!..
אין לך ברירה
אוהבת אותך
בובי אל תדברי ככה..
למרות שהכל ניראה רעעעע
תדעי שהכל יסתדר בסוף
אני לא רוצה לפרטטט על כל מה שדיברנו באייסי
וכל מה שאני ונועה אמרנו לך..
תחשבי על זה אהובתי
תזכרי אני תמיד כאן רק בשבילך
לנצחח אוהבת אותךךךךך
רגינה אוהבת אותך מאמי אני ינסה לנוח!
ברי ונועה אוהבת אתכם עד אין סוף!!
בר ,
את החיים שלי אוהבת אותך הכי שיש הכי הכי הכי !
אני עפה לנוח מקווה לטוב 😢
אוהבת !
QUOTE (hofit189 @ 12/07/2007) רגינה אוהבת אותך מאמי אני ינסה לנוח!
ברי ונועה אוהבת אתכם עד אין סוף!!
בר ,
את החיים שלי אוהבת אותך הכי שיש הכי הכי הכי !
אני עפה לנוח מקווה לטוב 😢
אוהבת !
תנוחי
תתפללי לטוב!
שאלוהים יתן לך כוח ליום חדש
ויתן לך כוח להמשיך
ואני כאן בשבילך
אוהבת אותך
יפהה שלי אני אוהבת אותך כ"כ
תלכי לנוחח!
דברי איתי
ועם את צריכה משהו אני באייסי ובטלפון של הבית
תקשרי חופשי אני עם דודה שלי
ואנחנו לבד בלילה
יענו יש לי בית ריק היום
אז את יכולה להתקשר מתיי שבאלך אני תמיד יענה
גם בלי שום קקשר לזה את יכולה להתקשר מתי שאת רוצה
ולשלוח לי הודעות לפלא עם אני לא עונה באייסי
בוובי אני אוהבת אותך כ"כ
ולא יעזוב אותך בחיים!
חופה?
יפה שליי
יהיה טוב
תיהיי אופטימית
אוהבת אותך המוןןן