מאוהבת בך אני נשבעת.
כמו מלאך הגעת מארץ רחוקה.
ראיתיך לא יותר מפעם.
כניראה שזה היה יותר מדיי.
פתאום חלום הוביל אותי אליך,
והדמיון עובד כאילו הוא תמונה שלך.
מחשבות רצות רק אחריך.
תבין אני אוהבת רק אותך.
האם תתן לי לאהוב אותך?
האם תיהיה ללי כמו שאני רוצה להיות שלך?
עכשיו הכל פתאום תלוי בך.
האם אזכה לצעוד יחדיו איתך?
אם היום יאיר לי את פניך,
וכוכב אחד מואר עוד יחייך אליי.
אם תתן סימן בשתי עיניך,
אז אדע שאני אהיה שלך.
בוא תתן לי יד! רוצה אליך!
רק תאמר לי עכשיו קרוב אליי.
אם אהיה לבד כאן בלעדייך,
יהיה קשה מאד קשה מדיי.
האם תתן לי לאהוב אותך?
בבקשה אל תשאלו שאלות אני לא יכולה לענות רע לי !
פשוט אני רוצה לפרוק חייבת!
חופי אני לא ישאל שאלות יהיה בסדר
אוהבת אותך
QUOTE (סוופרמאמי @ 12/07/2007) חופי אני לא ישאל שאלות יהיה בסדר
אוהבת אותך
תודה יפתי=\
אוהבת3>
והלוואי יהיה טוב.
😢
חופית!?
איפה הילדה האופטימית?!
אה שאלתי שאלה..:| לא טוב
אבל מאמי,הכול יהיה בסדר
אל תדאגי!
תיהי חזקה!
אוהבת אותך הכי הרבה!
מואהה
QUOTE (רגייי @ 12/07/2007) חופית!?
איפה הילדה האופטימית?!
אה שאלתי שאלה..:| לא טוב
אבל מאמי,הכול יהיה בסדר
אל תדאגי!
תיהי חזקה!
אוהבת אותך הכי הרבה!
מואהה
לא יכולה להיות אופטימית כרגע !
לא יכולה כלום!
אוהבת אותך! 😢😢😢
מאמי אל תיהיה עצובה
תיהי חזקה
והכל יהיה בסדר אל תדאגי מאמי 😊
ותמידדדדדדדדדד אני פה בשבילך ואפילו בפון
חולה עלייך 😊
QUOTE (oshritsa @ 12/07/2007) מאמי אל תיהיה עצובה
תיהי חזקה
והכל יהיה בסדר אל תדאגי מאמי 😊
ותמידדדדדדדדדד אני פה בשבילך ואפילו בפון
חולה עלייך 😊
תודה מאמי שלי !
מהפה שלך שיהיה בסדר !
גם אני עליך מאמי =\!!!
QUOTE (hofit189 @ 12/07/2007) QUOTE (oshritsa @ 12/07/2007) מאמי אל תיהיה עצובה
תיהי חזקה
והכל יהיה בסדר אל תדאגי מאמי 😊
ותמידדדדדדדדדד אני פה בשבילך ואפילו בפון
חולה עלייך 😊
תודה מאמי שלי !
מהפה שלך שיהיה בסדר !
גם אני עליך מאמי =\!!!
אל תיהי עצובייי
"את יפה כל כך יפה יותר יפה מכולן
אבל את לא יודעת כמה את יפה
כל כך יפה הכי יפה בעולם
הכי יפה בעולם "
"כשאת בוכה את לא יפה
את לא יפה
די לך, הו די לך
ילדה."
דברי איתי באייסי דחוףףףףף
אושרית תודה לך מאמי שלי ..
אני ידבר איתך מחר באיסי כי לא כל כך בא לי 😢
אהבת אותך..
ובאמת תודה.. 😢
חופית?!..
אני אוהבת אותך
תיהי חזקה
את תתגברי על כל מכשול,בעיה
תלמדי מטעויות,ותקחי ברצינות את הלקחים שאת לומדת
הכול יחזור לקדמותו
ואפילו אם לא
אז הכול לטובה
כי אני בטוחה שמחכה לך עתיד טוב!..
כמה שקשה לחייך
כמה שכואב להיות שמחה
את תיהי מאושרת
אני בטוחה!!!
אוהבת אותך
אהוובתייייייייייייייי
חופה שלייייייי
מלאךךך שלי אני אוהבת אותך כ"כ
נישבעת לך באור שאני רואה
אני מבטיחה לך שהכל יסתדררררר
בעזרת השם !
בקשה אהובתיייי לכי לישוןןן
תנוחי קצתתת ..
אמרתי לך וגם דודה שלי אמרה לך ..
תקשיבי לזה..
אל תחשבי רע
אוהבת אותך עד אין סוףף
נ ש ב ע ת
כאן לצידך עד סוף העולם!!
לנצח אוהבתתתתתתתתתתת
QUOTE (רגייי @ 12/07/2007) חופית?!..
אני אוהבת אותך
תיהי חזקה
את תתגברי על כל מכשול,בעיה
תלמדי מטעויות,ותקחי ברצינות את הלקחים שאת לומדת
הכול יחזור לקדמותו
ואפילו אם לא
אז הכול לטובה
כי אני בטוחה שמחכה לך עתיד טוב!..
כמה שקשה לחייך
כמה שכואב להיות שמחה
את תיהי מאושרת
אני בטוחה!!!
אוהבת אותך
חזקה בנתיםם אני מתפרקת =\
אוהבת אותך תודה באמת תודה
הלוואי יהיה בסדר כי בנתיים אני לא רואה את האור!
QUOTE (koka15 @ 12/07/2007) אהוובתייייייייייייייי
חופה שלייייייי
מלאךךך שלי אני אוהבת אותך כ"כ
נישבעת לך באור שאני רואה
אני מבטיחה לך שהכל יסתדררררר
בעזרת השם !
בקשה אהובתיייי לכי לישוןןן
תנוחי קצתתת ..
אמרתי לך וגם דודה שלי אמרה לך ..
תקשיבי לזה..
אל תחשבי רע
אוהבת אותך עד אין סוףף
נ ש ב ע ת
כאן לצידך עד סוף העולם!!
לנצח אוהבתתתתתתתתתתת
תודה נסיכה אני אוהבת אותך בכל הכוח
תודה על הכל באמת מזל שיש לי אותך!!
נועה? אוהבבבבת אותך תודה נשמה
😢
יואאאאאאאאו השיר הזה גורם לי להרגיש כלכך הרבה . . . רע רע..
מקווה שהכל יהיה לך בסדר מאמיי
אוהבת אותך!!
QUOTE (hofit189 @ 12/07/2007) QUOTE (רגייי @ 12/07/2007) חופית?!..
אני אוהבת אותך
תיהי חזקה
את תתגברי על כל מכשול,בעיה
תלמדי מטעויות,ותקחי ברצינות את הלקחים שאת לומדת
הכול יחזור לקדמותו
ואפילו אם לא
אז הכול לטובה
כי אני בטוחה שמחכה לך עתיד טוב!..
כמה שקשה לחייך
כמה שכואב להיות שמחה
את תיהי מאושרת
אני בטוחה!!!
אוהבת אותך
חזקה בנתיםם אני מתפרקת =\
אוהבת אותך תודה באמת תודה
הלוואי יהיה בסדר כי בנתיים אני לא רואה את האור!
האור?
האור מחכה בקצה המנהרה
ואל תתפרקי
ההפך את צריכה להיות חזקה ברגעים אלה
חזקה מהכול
ולהבין שלהתפרק זאת לא הדרך
צריך להילחם
והכול לא קורה סתם
יש סיבה לכל דבר
את תתגברי על הכול
הכול צריך להיות בסדר,האמת? חייב להיות בסדר
את תראי
רק תביני
החיים ממישיכים
וכמה שקשה להמשיך יחד איתם
את חייבת ללכת קדימה
ולא להיתקע בגלל "אבן" שמפילה אותך
את תראי,הכול יסתדר
על הדרך הטובה ביותר!!!
אוהבת אותךךךךךךךךךךך